Sociālo tīklu mārketings

socialo medijau aktivitastesPilna spektra Sociālo tīklu mārketinga pakalpojumi, atbilstoši Jūsu uzņēmuma vai produktu nepieciešamībai.

Sociālo Mediju Mārketinga aktivitātēs pēc nepieciešamības iekļausim:

  1. Mārketinga problēmu un mērķu definēšana
    2. Jūsu darbības sfēras sociālo tīklu specifikas izpēte;
    3. Sociālo tīklu mārketinga aktivitāšu plānošana
  1. Uzņēmuma profila un kontu Izveide sociālajos tīklos;
  1. Visu uzņēmuma sociālo kontu Vienota pārvalde;
    6. Maksas reklāmu iestatīšana un pārvalde sociālajos tīklos;
    7. Satura Mārketings, Satura ģenerēšana un izvietošana sociālajos tīklos;
    8. Sociālo mediju Optimizācija;
    9. Sociālo mediju aktivitāšu Rezultātu izvērtēšana un ieteikumi.

Pieteikums

 

 jusu ieguvumiJūsu ieguvumi:

 

“Sociālo tīklu mārketings ir satura veidošanas process sociālajās platformās ar mērķi veicināt lietotāju iesaistīšanos un dalīšanos ar nodoto informāciju.” /Neils Patels/

Sociālie mediji ir bijuši viens no visātrāk augošajiem digitālā mārketinga kanāliem jau gadiem ilgi un turpina ieņemt svarīgāko lomu zīmolu izstrādē un klientu piesaistē. Sociālie mediji ir galvenais elements efektīvam Satura mārketingam (links) un meklētājprogrammu optimizācijas stratēģijām (SEO) (links). Šīs mārketinga stratēģijas vairs nespēj kvalitatīvi pastāvēt viena bez otras.

Sociālo tīklu mārketinga galvenie mērķi ir:

Kāpēc izvēlēties sociālo tīklu mārketingu?

socialie tikli to specifikacija uz izveleIeguvumi no sociālo tīklu mārketinga:

SOCIĀLIE TĪKLI, TO SPECIFIKA UN IZVĒLE

Bežāk lietotie sociālie tīkli, to specifika

Apmeklētākie sociālie mediji Latvijā:

  1. Google
  2. Youtube.com
  3. Facebook
  4. Draugiem.lv
  5. Instagram
  6. Twitter

Kurus izmantot?

Vai ikvienam uzņēmumam jābūt aktīvai vietnei LinkedIn, Facebook un Twitter, jo tie pārstāv lielākos sociālos tīklus? Šīs idejas problēma ir tā, ka netiek ņemts vērā galvenais jautājums: kur jūsu mērķa klienti pavada laiku?

Lai izvērtētu, kuros sociālajos tīklos darbība būtu ieteicama, ņemam vērā šādus faktorus:

Ja darbojaties uzņēmējdarbības jomā, LinkedIn var būt Jūsu prioritārais tīkls. Ja tirgojat tieši patērētājiem, Facebook un Twitter Jūsu mērķiem kalpos labāk. Neaizmirstiet par nišas tīkliem. Piemēram, ja jūs pārdodat pasūtījuma tējas, iespējams, ka Jums vajadzētu izvēlēties pārdošanas tīklu, kas specifiski rūpējas par tējas mīļotājiem. Ļaujiet, lai jūsu klientu uzvedība nosaka jūsu sociālo stratēģiju. Veltiet laiku, lai iepazītos ar klientu sociālajiem paradumiem un veidotu aktivitātes un mijiedarbību ar klientiem tur, kur tie IR.

Pieteikums

Uncategorised

Mūsu vērtējums: 100% - 50 votes

100%