Loading...

+371 29564547 Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.

    Sociālo tīklu mārketings

    socialo medijau aktivitastesPilna spektra Sociālo tīklu mārketinga pakalpojumi, atbilstoši Jūsu uzņēmuma vai produktu nepieciešamībai.

    • Pastāstīsim pasaulei par Jūsu biznesu
    • Nodrošināsim Visas jūsu sociālo tīklu vajadzības

    Sociālo Mediju Mārketinga aktivitātēs pēc nepieciešamības iekļausim:

    1. Mārketinga problēmu un mērķu definēšana
      2. Jūsu darbības sfēras sociālo tīklu specifikas izpēte;
      3. Sociālo tīklu mārketinga aktivitāšu plānošana
    • Pamatnostādnes;
    • Ilgtermiņa un īstermiņa mērķi;
    • Stratēģijas izstrāde;
    • Sociālo mediju aktivitāšu kalendāra izveide;
    1. Uzņēmuma profila un kontu Izveide sociālajos tīklos;
    • Profilu dizains;
    • WEB lapas sasaiste ar sociālo tīklu profiliem;
    1. Visu uzņēmuma sociālo kontu Vienota pārvalde;
      6. Maksas reklāmu iestatīšana un pārvalde sociālajos tīklos;
      7. Satura Mārketings, Satura ģenerēšana un izvietošana sociālajos tīklos;
      8. Sociālo mediju Optimizācija;
      9. Sociālo mediju aktivitāšu Rezultātu izvērtēšana un ieteikumi.

    Pieteikums

     

     jusu ieguvumiJūsu ieguvumi:

    • Kvalitatīvas, saistošas, efektīvas sociālo mediju aktivitātes;
    • Mērķtiecīgas un saskaņotas aktivitātes uzņēmuma mērķu sasniegšanai;
    • Laika, finanšu un citu resursu ekonomija;
    • Profesionāla, cienījama uzņēmuma tēla izveide;
    • Uzņēmuma/produkta atpazīstamības palielināšanās;
    • Klientu skaita palielināšanās;
    • Uzskatāma un izvērtējama aktivitāšu efektivitāte;
    • Pilna spektra digitālā mārketinga pakalpojumu pieejamība vienuviet.
    • Personīgs konsultants – menedžeris par visiem digitālā mārketinga jautājumiem.

     

    “Sociālo tīklu mārketings ir satura veidošanas process sociālajās platformās ar mērķi veicināt lietotāju iesaistīšanos un dalīšanos ar nodoto informāciju.” /Neils Patels/

    Sociālie mediji ir bijuši viens no visātrāk augošajiem digitālā mārketinga kanāliem jau gadiem ilgi un turpina ieņemt svarīgāko lomu zīmolu izstrādē un klientu piesaistē. Sociālie mediji ir galvenais elements efektīvam Satura mārketingam (links) un meklētājprogrammu optimizācijas stratēģijām (SEO) (links). Šīs mārketinga stratēģijas vairs nespēj kvalitatīvi pastāvēt viena bez otras.

    Sociālo tīklu mārketinga galvenie mērķi ir:

    • Kompānijas/zīmola/produktu atpazīstamība
    • Viegla un tieša komunikācija ar potenciālajiem un esošajiem klientiem
    • Mērķtiecīga informācijas plūsmas virzīšana

    Kāpēc izvēlēties sociālo tīklu mārketingu?

    • Sociālie tīkli ir bezmaksas iespēja informēt Jūsu klientus par visiem jaunumiem un aktualitātēm;
    • Sociālie tīkli interneta lietotājiem kļūst arvien brīvāk un ērtāk pieejami jebkurā laikā un vietā no saviem mobilajiem telefoniem vai planšetdatoriem;
    • Sociālo tīklu mārketings ir lētāks un efektīvāks par tradicionālajām mārketinga reklāmām;
    • Sociālo tīklu lietošana kļuvusi par populārāko nodarbi interneta lietotājiem;
    • Interneta lietotāju skaits nemitīgi pieaug;
    • Sociālie tīkli nemitīgi pilnveidojās un attīstās, - katrai interešu grupai iespējams atrast savu ideālo sociālo mediju platformu;
    • Sociālajos tīklos iespējams piesaistīt klientus ar visradošākajām metodēm, izmēģināt dažādas reklāmas stratēģijas vai vienkārši veidot komunikāciju ar potenciālajiem vai esošajiem klientiem. Šī ir visvieglāk un brīvāk pieejamā mārketinga iespēja.

    socialie tikli to specifikacija uz izveleIeguvumi no sociālo tīklu mārketinga:

    • Mājas lapas reitinga un apmeklētāju pieaugums;
    • Klientu skaita pieaugums;
    • Pārdošanas apjomu pieaugums;
    • Tieša un ātra komunikācija ar klientiem - iespēja vēlamajā laikā dalīties ar jebkuru aktuālo informāciju;
    • Uzņēmuma/produktu atpazīstamības pieaugums;
    • Iespēja, ka Jūsu produktu reklamēs arī bez Jūsu tiešām aktivitātēm;
    • Iespēja sasniegt interesentus sev vēlamajā lokācijas vietā;
    • Tiešs dialogs ar potenciālajiem vai esošajiem klientiem;

    SOCIĀLIE TĪKLI, TO SPECIFIKA UN IZVĒLE

    Bežāk lietotie sociālie tīkli, to specifika

    Apmeklētākie sociālie mediji Latvijā:

    1. Google
    2. Youtube.com
    3. Facebook
    4. Draugiem.lv
    5. Instagram
    6. Twitter

    Kurus izmantot?

    Vai ikvienam uzņēmumam jābūt aktīvai vietnei LinkedIn, Facebook un Twitter, jo tie pārstāv lielākos sociālos tīklus? Šīs idejas problēma ir tā, ka netiek ņemts vērā galvenais jautājums: kur jūsu mērķa klienti pavada laiku?

    Lai izvērtētu, kuros sociālajos tīklos darbība būtu ieteicama, ņemam vērā šādus faktorus:

    • Kādi ir Jūsu mērķi;
    • Kas ir Jūsu mērķauditorija;
    • Kā varat sasniegt Jūsu mērķauditoriju.

    Ja darbojaties uzņēmējdarbības jomā, LinkedIn var būt Jūsu prioritārais tīkls. Ja tirgojat tieši patērētājiem, Facebook un Twitter Jūsu mērķiem kalpos labāk. Neaizmirstiet par nišas tīkliem. Piemēram, ja jūs pārdodat pasūtījuma tējas, iespējams, ka Jums vajadzētu izvēlēties pārdošanas tīklu, kas specifiski rūpējas par tējas mīļotājiem. Ļaujiet, lai jūsu klientu uzvedība nosaka jūsu sociālo stratēģiju. Veltiet laiku, lai iepazītos ar klientu sociālajiem paradumiem un veidotu aktivitātes un mijiedarbību ar klientiem tur, kur tie IR.

    Pieteikums

    Uncategorised

    Mūsu vērtējums: 100% - 50 votes

    100%