+371 29564547 Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.

    SEO tehniskā analīze

    SEO analīzes soļi veiksmīgai seo optimizācijai:

    Šajā bloga rakstā Jūs uzzināsiet par:

    • Kraulēšana un indeksācija
    • XML Sitemap
    • Atkārtojošais kontents
    • Strukturētie google dati
    • Hreflang
    • Un citi ieteikumi

    Ja tu vēlies pārliecināties ka tavs tehniskais seo ir augstā līmenī, tad šīs raksts tev būs noderīgs.

    Tehniskā SEO Pamats.

    Sāksim mūsu darbu ar sadaļu par pamatiem.

    Arī 2020. Gadā tehnsinskie SEO parametri ir ĻOTI svarīgi veiksmīgai SEO kampaņas īstenošanai.

    Sāksim iedziļināties

    Kas ir tehniskā SEO analīze.

    Tehniskais SEO ir process, kurā tiek nodrošināta vietnes atbilstība mūsdienu meklētājprogrammu tehniskajām prasībām ar mērķi uzlabot dabisko klasifikāciju. Svarīgi tehniskā SEO elementi ietver pārmeklēšanu, indeksēšanu, renderēšanu un vietnes arhitektūru.

    Kāpēc ir svarīgs tehniskais SEO?

    Jums var būt labākā vietne ar vislabāko saturu.

    Bet ja jūsu tehniskais SEO nav atbilstošs prasībām?

    Tad jūs mājaslapa neatīstīsies.

    Sakot vienkāršāk Google un citām meklētājprogrammām jāspēj atrast, pārmeklēt, atveidot un indeksēt jūsu vietnes lapas.

    Sakot vienkāršāk Google un citām meklētājprogrammām jāspēj atrast, pārmeklēt, atveidot un indeksēt jūsu vietnes lapas.

    Bet tas ir tikai aizberga redzama daļa. Pat, ja Google indeksē jūsu vietni, tas nenozīmē ka darbs pie SEO optimizācijas ir paveikts.

    Tas ir tāpēc, ka, lai jūsu vietne būtu pilnībā optimizēta SEO, vietnes lapām jābūt drošām,optimizēta priekš mobīlam ierīcēm, bez dublējoša satura, ar ātru ielādi… un tūkstoš citām lietām, kas tiek izmantotas tehniskajā optimizācijā.

    Tas nenozīmē, ka jūsu tehniskajam SEO ir jābūt nevainojamam, lai jūsu pozīcijas google meklētājā izaugt. Tā nav.

    Bet, jo vieglāk Google piekļūstat jūsu saturam, jo ​​lielākas ir iespējas parādīties pirmajās lapās.

    Kā jūs varat uzlabot savu tehnisko SEO rezultātus?

    Kā es jau pieminēju “Tehniskais SEO” nav tikai lapas indeksēšana un pārredzamība.

    Lai uzlabotu vietnes tehnisko optimizāciju, jums jāņem vērā:

    • Javascript
    • XML sitemaps jeb lapas karte
    • Mājas lapas struktūra, jeb sadaļu struktūra
    • Strukturētie Google Dati
    • Vājšs kontents
    • Dublējošs kontents
    • Kanoniskās birkas
    • 404 kļūdas
    • 301 pāreja lapas novirzīšana

    Varbūt esmu aizmirsis pāris :)

    Bet centīšos pastāstīt par pārējiem manā talākajā aprakstā:

    Mājas lapas struktūra jeb semantisks kodols.

    Mana pārliecība ka veiksmīgas SEO kampaņas pamatā ir skaidra mājas lapas struktūra.

    Tas ir pat svarīgāk nekā indeksācija un pārredzamība.

    Jūs jautāsiet Kāpēc?

    Pirmkārt, daudzas indeksēšanas un parredzamības  problēmas rodas slikti izstrādātas vietnes struktūras dēļ. Tātad, ja pareizi izpildāt šo soli, jums nav tik daudz jāuztraucas par Google indeksēšanu visās jūsu vietnes lapās.

    Otrkārt, jūsu vietnes struktūra ietekmē visu pārējo, ko darāt, lai optimizētu savu vietni… sākot ar vietrāžiem URL līdz vietnes kartei un beidzot ar robots.txt izmantošanu, lai bloķētu meklētājprogrammas no noteiktām lapām.

    Rezultāts ir šāds: spēcīga struktūra atvieglo daudzus citus SEO tehniskos uzdevumus.

    Tad arī ķersimies pie soļiem:

    Izmantojiet skaidru, organizētu vietnes struktūru (semantisko kodolu).

    Jūsu vietnes struktūra ir tāda, kā Jūs organizējiet savu mājas lapu.

    Parasti jūs vēlaties “skaidru” SEO struktūru. Citiem vārdiem sakot, visām jūsu vietnes lapām vajadzētu būt tikai dažu klikšķu attālumā vienai no otras.

    Pārredzama struktūra ļauj Googlei un citām meklētājprogrammām 100% viegli pārmeklēt jūsu vietnes lapu vai mājas lapu.

    Kāpēc tas ir svarīgi?

    Pārredzama struktūra ļauj Googlei un citām meklētājprogrammām 100% viegli pārmeklēt jūsu vietnes lapu vai mājas lapu.

    Priekš bloga vai vietējā nišēta nozares uzņēmuma tas nav nekas sarežģits. Bet priekš internetveikala mājas lapas ar 15000 produktu kartiņām

    Priekš bloga vai vietējā nišēta nozares uzņēmuma tas nav nekas sarežģits. Bet priekš internetveikala mājas lapas ar 15000 produktu kartiņām. Skaidra un pārredzama struktūrai būs izšķiroša nozīme, tālākajā seo attīstībā.

    Jūs arī vēlaties lai Jūsu mājas lapas struktūra būtu pēc iespējas organizētāka.

    Vienkārši sakot Jūsu mājas lapas struktūrai nevajadzētu izkatīties šādi:

    Šādas struktūras parasti rada “vientuļās lapas” (lapas bez iekšējām saitēm, kas uz tām norāda).

    Šādas struktūras parasti rada “vientuļās lapas” (lapas bez iekšējām saitēm, kas uz tām norāda).

    Tas arī apgrūtina indeksēšanas problēmu identificēšanu un labošanu.

    Tas arī apgrūtina indeksēšanas problēmu identificēšanu un labošanu.

    Jūs varat izmantot Semrush.com “Site Audit” iespēju, lai redzētu Jūsu mājas lapas struktūru:

    Jūs varat izmantot Semrush.com “Site Audit” iespēju, lai redzētu Jūsu mājas lapas struktūru:

    Tas ir ērti, bet nav diez cik vizualizēti.

    Secīga URL struktūra.

    Nav nepieciešams pārdomāt URL struktūru. It īpaši, ja jūs vadāt nelielu vietni (piemēram, emuāru, blogu vai nišētu uzņēmumu).

    Tas nozīmē: jūs vēlaties, lai jūsu vietrāžiem URL būtu konsekventa, loģiska struktūra. Tas lietotājiem palīdz saprast, kur viņi atrodas jūsu vietnē.

    Beatitmarketing strukturas piemers

    Google search konsole links:  https://support.google.com/webmasters/answer/7451184?hl=en

    Breadcrumbs Navigācija.

    Tas nav noslēpums ka breadcrumbs navigācijas iespēja mājas lapā ir SUPER draudzīgs priekš SEO.

    Tas notiek tāpēc, ka breadcrumbs automātiski pievieno iekšējās saites jūsu vietnes kategorijām un apakšlapām.

    Breadcrumbs Navigacija

    Tas palīdz nostiprināt vietnes struktūru.

    Tīmekļa rāpuļprogramma, atveidošana un indeksācija.

    Pastāstīšu par to kā meklētājsistēmām ĻOTI viegli atrast un noindeksēt tavu mājas lapu.

    Šajā nodaļā es jums parādīšu, kā atrast un labot rāpuļprogrammas kļūdas ... un kā sūtīt meklētājprogrammu zirnekļus uz jūsu dziļām vietnes lapām.

    Vietnes indeksēšanas jautājumi.

    Pirmais solis ir atrast visas vietnes lapas, kurās meklētājprogrammu zirneklim ir grūti pārmeklēt.

    Šeit ir trīs veidi, kā to izdarīt.

    Pārklājuma pārskats ( Coverage report):

    Sāksim ar bezmaksas rīku Google Search console.

    Šis pārskats ļauj uzzināt, vai Google nespēj pilnībā indeksēt vai atveidot lapas, kuras vēlaties indeksēt.

    Google search console parklajuma parskats

    Screaming Frog.

    Ir viens no pasualē slavenākajiem mājas lapas pārlukošanas rīkiem, tiešām ļoti, ļoti labs. Izmaksas  ir padārgas par vienu licenzi 149 stērliņmārciņu, bet ja nevēlaties pirkt variet pasūtīt arī pie mums sūtiet uz epastu Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt. norādiet domēna vārdu.

    Screaming frogs rМks

    Semrush.com mājas lapas audits

    Semrush audits

    Mājas lapas ielādes ātruma pārbaudei izmantojiet Lighthouse links https://developers.google.com/web/tools/lighthouse

    majaslapas ielades google speed test

    Iekšējā saites uz “dziļajām” lapām.

    Lielākajai daļai cilvēku nav problēmu ar viņu mājas lapas indeksēšanu.

    Problēmas rada tās dziļās lapas (lapas, kurām ir vairākas saites no mājas lapas).

    Dzilas lapas linki

    Sakārtota mājas lapas struktūra atrisina šo problēmu.Jo pat visdziļāka lapa atrodas vien 3-5 klikšķu attālumā no jūsu galvenās lapas.

    Ja ir kāda īpaša dziļa lapa vai lapu kopa, kuru vēlaties indeksēt, nekas nepārspēj labu vecmodīgu metodi izveidot iekšējo saiti uz šo lapu.

    ieksejie linki

    It īpaši, ja lapai, no kuras veidojat saiti, ir labs DA (Domain Authority) un tā tiek labi apmeklēta.

    Izmantojiet XML Sitemap jeb XML vietnes karti.

    Vai šajā Google mobilo ierīču indeksēšanas un AMP laikmetā joprojām uzņēmumam ir nepieciešama XML vietnes karte, lai atrastu jūsu vietnes vietrāžus URL?

    Viens no Google pārstāvjiem to apliecina:

    google raksts par XML sitemap

    Ja vēlies pārbaudīt vai ar tavu Site mapu ir viss ok, tad dodies uz Google Serch konsoli sadaļu “Sitemaps”

    Seaech console sitemap

    Tas parāda vietnes karti, ko Google redz jūsu mājas lapā.

    GSC “Inspect”

    Vai jūsu vietnes URL netiek indeksēta?

    GSC funkcija var palīdzēt saprast, kas par lietu

    Tas ne tikai jums pateiks, kāpēc lapa netiek indeksēta …

    search console lapas parbaude

    Nepietiekams vai dublēts saturs.

    Ja savai vietnes lapai rakstāt unikālu, oriģinālu saturu, jums, iespējams, nav jāuztraucas par satura dublēšanos.

    Ko tas mums saka:

    Dublēts saturs var tehniski parādīties jebkurā vietnē ... it īpaši, ja jūsu CMS ir izveidojis vairākas vienas un tās pašas lapas versijas dažādos URL.

    Un tas pats stāsts ir ar nelielu saturu: tas nav jautājums lielākajai daļai vietņu. Bet tas var kaitēt jūsu vietnes kopvērtējumam. Tāpēc ir vērts atrast un labot tos.

    Un šajā nodaļā es jums parādīšu, kā jūsu vietnē proaktīvi novērst dublētus un sīkus satura jautājumus.

    Izmantojiet SEO auditēšanas rīkus, lai atrastu problēmas ar kontentu.

    Jums iesaku divas platformas Screaming Frog un Semrush.com

    Pļaģeātisms, pārbaudam savu kontentu.

    Šeit augšupielādējat URL un Jūs redzēsiet, kur šīs saturs parādās tīmeklī.

    Ja nevariet uzrakstīt pašī uzticiet to labam copywriterim, šeit links beatitmarketing.com

    Copyscape plageatisma riks

    Ja atrodat teksta fragmentu, kas tiek parādīts citā vietnē, meklējiet šo tekstu google meklētajā.

    Ja Google rezultātos vispirms parāda jūsu lapu, viņi uzskata jūs par šīs lapas sākotnējo autoru.

    tvnet raksts parbaude uz plagiatu

    Piezīme

    Ja citi cilvēki kopē jūsu saturu un ievieto to savā vietnē, tā ir viņu dublētā satura problēma. Nav jūsu. Jums jāuztraucas tikai par savas vietnes saturu, kas ir kopēts (vai ir ļoti līdzīgs) saturam no citām vietnēm.

    Noindex lapas, kurām nav unikāla satura.

    Lielākai daļai vietņu būs dublēto saturu lapas.

    Un tas ir ansolūti normāli.

    Tā būs problēma tikai tad, ja šīs lapas indeksēsies meklētājos.

    Risinājums. Pievienot noindex atribūtu, lai šādas lapas neindeksētos.

    Noindex atribūts saka Googlei un citām meklētājprogrammām, lai šo lapu neindeksē un viņa netiek atspoguļota google pozīcijās.

    Noindex tag bilde

    Tu vari pārbaudīt vai esi pareizi iestatījis lapā šo atribūtu izmantojot Google searche console funkciju GSC.

    url parbaude google search console

    Izmantojiet kanoniskos URL.

    Lielākajai daļai lapu, kurās ir dublēts saturs, ir jāizmanto vai noindex. Vai arī aizstājiet dublicēto kontentu ar jaunu saturu.

    Trešais risinājums ir kanoniskie URL.

    Kanonikais url der visām lapām kam ir ļoti līdzīgs saturs vai arī ar minimālām atšķirībām tajā.

    Nu pieņemsim Jūs vadiet nelielu ekomercijas portālu, kas pārdot cepures.

    Un jums ir lapa kovboju cepures.

    Majas lapas kanoniskais url

    Atkarībā no tā kā Jūsu lapa ir iestatīta, cepures krāsa, izmērs parādīsies ar dažādu url.

    Majas lapas url variacijas

    Tas nav labi.

    Labāk izmantot kanonisko tagu, lai dotu saprast Google ka jūsu primāra lapa ir “Kovboju cepure”, bet visas ir atvasinājumi un variācijas no šīs lapas.

    Kanoniskais url 301 redirects

    Mājas lapas ātrums.

    Lapas ātruma uzlabošana ir viena no nedaudzajām tehniskajām SEO stratēģijām, kas var tieši ietekmēt vietnes seo parametrus.

    Tas protams nenozīmē, kā ātra mājas lapas ielāde momentāli novedīs Jūs Google top pozīcijās.

    Jums priekš tā būs nepieciešamas arī atpakaļsaiknes no augsta ranga mājas lapām.

    Bet uzlabojot mājas lapas ātrumu dos zināmu sniegumu, Jūsu seo stratēģijas realizācijai.

    Es Jums parādīšu 2 (divus) vienkāršākos veidus, kā var optimizēt ielādes ātrumu.

    1. Samaziniet mājas lapas svaru. https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?hl=lv&url=beatitmarketing.lv&tab=mobil
    2. Atslēdziet nevajadzīgos trešo pušu programmas.

    Protams ja Jūsu mērķis ir optimizēt mājas lapas ātrumu arī tālāk, tad Jums ir jāveic papildus darbības es priekš šī lietām izmantoju Lighthouse rīku.

    Lighthouse riks majaslapas atruma parbaudei

    Un tad jums parādās detalizēts izklāsts ar talākiem darbiem.

    Lighthouse raditaji

    Paldies jums par uzmanību.

    Uncategorised

    Mūsu vērtējums: 100% - 50 votes

    100%