Pilnīgs audits ir svarīgs solis, pirms sākt darbu pie SEO. Tas palīdz identificēt un precīzi definēt ar Jūsu vietni saistītas problēmas un izveidot stratēģiju.
Audits galvenokārt ietver:
- Google Analytics un Search console analīze - Informācija par Jūsu mērķauditoriju. Kas un no kurienes nāk uz jūsu vietni, kādas lapas viņi vēl mēdz apmeklēt, kas pievērš viņu uzmanību.
- Atslēgvārdu analīze - kādi vaicājumi ir sastopami Jūsu vietnēs, no kādiem atslēgvārdiem būtu jāatsakās un uz kādiem jākoncentrējas.
- Konkurences analīze - kas ir jūsu top 3 konkurenti, kādas ir viņu priekšrocības un kādas idejas jūs no viņiem varat aizgūt.
- Tehniskie jautājumi - mēs meklējam tehniskas kļūdas, kas kaitē jūsu vietņu veiktspējai vai izmantojamībai.
- Tests uz draudzīgumu mobilai videi - vai jūsu vietne ir optimizēta pastāvīgi augošajai mobilo ierīču lietotāju auditorijai.
- Lapas “ātruma tests” - vai vietnes veiktspēja ir pietiekami ātra, lai Jūsu klientiem to būtu ērti lietot gan izmantojot stacionāros datorus, gan mobilās ierīces.
- Satura analīze - pārbauda vai pietiekami optimizēts saturs, atslēgvārdi, vai saturā novērsts plaģiātisma risks.
- Atgriezenisko saišu analīze - vai ir pietiekams daudzums saišu uz dažādām vietnēm, vai kāda no tām nav pazaudēta, vai neeksistē saites uz ļaunprātīgām vietnēm.
* Ņemiet vērā, ka mums būs nepieciešama piekļuve Jūsu Google Analytics un Search console.