+371 29564547 Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.

    Satura mārketings

    Satura mārketings

    kas ir satura merketingsPiedāvājam izveidot digitālā mārketinga mērķu sasniegšanai piemērotu

    1. Mājas lapas saturu
    2. Atsevišķu satura daļu tekstu
    3. Esošā teksta korekciju un uzlabošanu

    Satura izveides procesā veicam:

    • Satura mērķu noteikšana - klienta vajadzību apzināšana, mērķu uzstādīšana;
    • Nozares un tirgus izpēte – klienta darbības jomas un konkurentu iepazīšana;
    • Tematikas analīze – nepieciešamās informācijas ievākšana, apkopošana un analīze;
    • Atslēgvārdu analīze – klienta darbības jomas atslēgvārdu izpēte un labāko atslēgvārdu atlase;
    • Satura mārketings - lietotājam saistoša satura atlase un plānošana;
    • Satura izveide - mērķtiecīga mājas lapas satura izstrāde;
    • Satura optimizācija - jau esoša satura analītika un uzlabošana.

    Kas ir Satura Mārketings?

    Satura mārketinga institūts definējis, ka “Satura mārketings ir stratēģiska mārketinga pieeja ar mērķi radīt un izplatīt vērtīgu, saistošu konsekventa rakstura saturu, lai piesaistītu un noturētu noteiktu mērķauditoriju, kā rezultātā panāktu labumu nesošu pircēja darbību.”

     

    Pieteikums

     

    jebkura satura zinuJebkura satura ziņu (postu) veido it kā vienkāršas pozīcijas:

    1. Teksts – fakti, aprakstoša informācija;
    2. Ilustratīvais materiāls – foto, diagrammas, attēli, animācija;
    3. Papildinājumi – papildus piesaistes elementi kā piemēram, mūzika

    Biznesa mājas lapas satura pamatmērķi ir informācijas sniegšana par uzņēmumu, tā pakalpojumiem, jaunu klientu piesaiste, esošo klientu informēšana par jaunumiem, bet pāri visam - produktu pārdošana.

    Digitālajam mārketingam piemērotam saturam jāpilda vairākas funkcijas:

    1. Sniegt apmeklētāja meklēto informāciju;
    2. Pamudināt apmeklētāju uz vēlamo darbību (piem., preces iegādi);
    3. Uzlabot mājas lapas atdevi un mārketinga aktivitāšu rezultativitāti.

    Tomēr lai šī informācija efektīgi pildītu digitālā mārketinga mērķus, svarīgi, lai augstākminētie punkti būtu pakļauti vienotiem un skaidriem mērķiem. Tekstam jābūt saturiski skaidram, strukturētam, gramatiski un tekstuāli pareizi noformētam. Ilustratīvajam materiālam – kvalitatīvam, piemērotam, uzrunājošam. Informācijai jābūt pasniegtai tā, lai to saprastu Jūsu potenciālais klients.

    Kas ir Kopīraitings?

    Nereti digitālā mārketinga jomā latviešu valodā tiek lietots angļu valodas termins “Kopīraitings”.

    kas ir kopiraiting

    “KOPĪRAITINGS” ir :

    Teksta rakstīšana mārketinga vajadzībām.
    Teksta mērķis ir palielināt zīmola/produkta atpazīstamību un pārliecināt klientu veikt noteiktu rīcību.

    Kopīraiters jeb persona, kas veic kopīraitera darbu, veido tekstus dažādām mārketinga vajadzībām, piemēram, mājas lapām, reklāmām, bukletiem u.tml. Ja satura izstrāde paredzēta interneta vajadzībām, tos nereti dēvē par vietņu satura autoriem. Tie palīdz izveidot tiešsaistes reklāmas, tīmekļa lapas, e-pasta jaunumus, emuāru un sociālo mediju ziņas. Digitālais kopīraiters aptver plašāku diapazonu – viņa darbs izteikti orientēts uz digitālā mārketinga rezultātu uzlabošanu meklētājprogrammās, tiešsaistes pārdošanā un tehnisko jautājumu risināšanā.

    SEO satura izveide vai optimizācija

    Mūsu komanda piedāvā veidot satura plānošanu, izstrādi un uzlabojumus, saskaņā ar digitālā mārketinga efektivitātes vadlīnijām, saskaņojot mājas lapas uzdevumus un SEO, lai sasniegtu uzņēmuma vēlamos mērķus un ieguldījumi mārketingā nestu rezultātus.

    Satura plānošana un izstrāde

    Svarīgākais, ko nedrīkst aizmirst veidojot satura mārketingu, ir tas, ka, pamatā rakstot saturu domājam par informācijas meklētājiem - cilvēkiem. Tomēr tikpat svarīgi kļuvis tas, ka šo pašu materiālu izmanto interneta meklētāju sistēmu roboti. Ja pārzinām to darbošanās mehānismus, varam to virzīt uzņēmuma mērķu virzienā. Tā radītais teksts sasniegs daudz augstākus rezultātus un jaunas iespējas.

    Uz pārdošanu balstītu mājas lapu saturu veido arvien vairāk uzņēmumi – katrs teikums var atspoguļoties konversiju rādītājos, - palielināt Jūsu uzņēmuma pārdošanas apjomu, kas arī ir galvenais mārketinga aktivitāšu mērķis.

    satura saskanosana seo

     

    Satura saskaņošana ar SEO

    Veidojot lapas saturu, būtiski to darīt tā, lai lapā sniegto informāciju sasniegtu pēc iespējas vairāk skatītāji. Tā kā mūsdienās cilvēki informāciju meklē internetā un noteiktos meklēšanas servisos (piem., Google), tad mājas lapas satura veidošanā jālieto valoda, ko saprot digitālie interneta meklētāji. Digitālā mārketinga jomā to sauc par SEO optimizāciju.

    SEO
    Search Engine Optimization - Meklētāju Servisu Optimizācija

    SEO ir darbību kopums, lai optimizētu konkrētu lapu meklētāju servisiem.

    Optimizācijas mērķis - iegūt labākas pozīcijas informācijas meklētāju rezultātos.  

    SEO darbību kopums iekļauj sevī satura pielāgošanu mājas lapas kodā, struktūrā, saturā (iekšējā optimizācija), kā arī linku stratēģijās (ārējā optimizācija). Visas šīs darbības vērstas uz to, lai meklētāju servisu roboti, “nolasot” web lapu, uztvertu atslēgvārdu atbilstību un nozīmību šīs lapas saturam. Jo vairāk robotam tiks “iestāstīts” par attiecīgā atslēgvārda atbilstību, jo augstāk meklētāja rezultātos konkrētā web lapa nokļūs. Tāpēc vietnes saturu pielāgo SEO likumiem un sasaista ar produktiem vai pakalpojumiem atbilstošākajiem un populārākajiem atslēgvārdiem.

     

    vai un kas irnepieciesams tev

     

    Vai un Kas nepieciešams TEV?

    1. Esmu saražojis lielisku preci. / Sniedzu vislabākās kvalitātes pakalpojumu.
    2. Es gribētu to Pārdot. Un no tā Nopelnīt.
    3. Kā man to izdarīt vislabāk?

    Vislielākais tirgus mūsdienās ir INTERNETS. Tieši tur vienkopus var atrast VISVAIRĀK KLIENTU. Tieši tur iespējams savu produktu piedāvāt Tiem cilvēkiem, kurus Jūsu produkts interesē visvairāk. Interneta “smadzenēs” ir vairāk informācijas par klientu vēlmēm, interesēm, iespējām u.c. nekā jebkurai statistikas kompānijai, lielveikalam vai pārdevējai.

    Digitālais mārketings. Interneta mārketings. Pārdošana internetā. Pārdošana kļuvusi par plašu zināšanu un prasmju pārbaudi, kurā jāpārzina tik daudz nianšu, ka viens cilvēks vairs nespēj kvalitatīvi organizēt visus preces pārdošanas procesus.

    Mūsdienās nepietiek ar labu produktu, skaistu iesaiņojumu, labāko vietu veikalu plauktos. Spēja uzrunāt Cilvēku un piesaistīt viņa uzmanību Precei ir izšķiroši būtiska. Kā pateikt, lai sadzirdētu?

    SATURS IR GALVENAIS. Saturs veido visu.
    Satura mārketings nosaka preces pārdošanas stratēģiju, veidu, iespējas un izdošanos.

    Ja Jums ir PRODUKTS, ko vēlaties pārdot, bet Jūsu stiprā puse NAV rakstīt tekstus, pārzināt gramatikas un izteiksmes formas, mārketinga nianses un interneta iespējas,
    Uzticiet sava produkta pārdošanu cilvēkiem, kas par to domā diendienā, kas iedziļinājušies vissīkākajās digitālā mārketinga detaļās un palīdzēs tās izmantot Jūsu mērķu sasniegšanai.

    Mūsu kompānijas tekstu izstrādātāji liks lietā savu pieredzi un zināšanas, lai izveidotu tekstus, pārdotu Jūsu produktu un Jūs sasniegtu savus mērķus.

     

    Pieteikums

    Uncategorised

    Mūsu vērtējums: 100% - 50 votes

    100%