Grafiskais dizains - tā ir māksla, kas ar dažādu attēlu un simbolu (arī vārdu) palīdzību vizuāli atspoguļo dažādas idejas, piešķir produktam, pakalpojumam, uzņēmumam stilistisku individualitāti un oriģinalitāti.
Grafiskā dizainera darbam jāietver radošuma un loģikas kombināciju. Tajā pašā laikā tas vienlaicīgi veic vairākus svarīgus uzdevumus. Izveidotajam dizainam (logotips, korporatīvā identitāte, reklāmas dizains utt.) jābūt neaizmirstamam un unikālam. Visi darbi tiek veikti, ņemot vērā tieši konkrētā uzņēmuma specifiku. Izstrādātajam dizainam jābūt piemērotam arī drukāšanai. Grafiskais dizaineris izstrādā visdažādākās visapkārt redzamās zīmes, plakātus, stendus, norādes, vienlaikus rūpējoties par sniegtās informācijas ērtu uztveri un saprotamību.
Mēs piedāvājam ātru un kvalitatīvu dažādu grafiskā dizaina elementu izstrādi. Ļoti svarīgs solis jebkura grafiskā dizaina izstrādē ir detalizēta plāna izveidošana. Mēs izzinām, kādas būs konkrētā dizaina funkcijas (logotips, vizītkarte, iepakojums utt.), kas ir uzņēmuma mērķauditorija. Mēs uzklausām klienta vēlmes. Pēc uzdevuma/plāna sastādīšanas sākas dizaina izstrādes darbs.span>
Ko mēs piedāvājam:
- Logo dizains. Logotips ir individuāls grafiskais simbols. Tas ir nepieciešams uzņēmuma atpazīstamības veicināšanas elements
- Vizītkaršu dizaina izstrāde. Vizītkarte ir gan uzņēmēja, gan visa uzņēmuma seja. Skaista dizaina un kvalitatīva vizītkarte raisa klienta cieņu un vēlmi sadarboties.
- Marķējuma dizains un iepakojums. Iepakojumam un etiķetei ir ne tikai dekoratīva funkcija. Iepakojumam ir arī jānodrošina produkta aizsardzība transportēšanas laikā. Taču neapšaubāmi galvenais tā uzdevums - iepatikties klientam, lai izvēlētos to simtiem citu konkurējošu produktu vidū.
- Baneru dizains. Baneris ir taisnstūrveida reklāmplakāts uz (parasti) auduma pamatnes ar uzdrukātu reklāmu vai informāciju. Tas ir ļoti efektīvs rīks vides (āra) reklāmā.
- Vairāklapu drukāto materiālu (bukleti, katalogi, uzņēmumu profili) izstrāde.
- Mēs palīdzēsim izstrādāt unikālu un neaizmirstamu reklāmas produktu dizainu, ņemot vērā uzņēmuma korporatīvo stilu un individuālās vēlmes.
- Korporatīvās identitātes un zīmola veidošana. Korporatīvā identitāte mūsdienās ir viens no galvenajiem klientu piesaistīšanas līdzekļiem, kā arī svarīgs zīmola veidošanas elements. Korporatīvās identitātes
izmantošana nozīmē vispārēju pieeju dizainam, krāsu kombinācijām, biznesa dokumentiem, produktu iepakojumiem utt.
Tīmekļa lapu izstrāde ietver vairākas darbības:
- Sagatavošanas posms. Detalizēta uzdevuma izstrāde, dizaina apspriešana ar klientu.
2. Grafiskā elementa (logo, korporatīvās identitātes, etiķetes) dizaina koncepcijas izstrāde. Šajā posmā tiek veidota dizaina koncepcija un filozofija.
3. Dizaina izstrāde.
5. Gatavā versija tiek prezentēta klientam.