+371 29564547 Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.

    Google Reklāma

    Google Reklāma

    konteksta reklamas prieksrocibasKad trūkst laika SEO veikšanai un ir nepieciešami ātri rezultāti, palīgā nāk google reklāma. Tas ir ātrs un efektīvs veids, kā atrast jaunus ieinteresētus pircējus caur meklēšanas sistēmām. Fokusējieties uz savu mērķauditoriju un sasniedziet labākos rezultātus ar kvalitatīvas reklāmas palīdzību.

    Konteksta Reklāmas Priekšrocības

    Pielāgojama mērķauditorija. Jūs varat izvēlēties jebkuru valsti, pilsētu un jebkuru valodu savai reklāmai.

    Iespēja eksperimentēt ar jūsu reklāmu. Izvēlieties efektīvāko tekstu vai reklāmas materiāla formātu.

    Pilna kontrole pār kampaņu, atslēgšana vai ieslēgšana jebkurā brīdī.                                                         

    Atšķirībā no SEO, konteksta reklāmas rezultātus var ieraudzīt jau pirmajā dienā pēc tās palaišanas.

    Pirms Adwords kampaņas palaišanas mēs uzstādīsim jūsu vietnē konversiju izsekošanu un Google Analytics. Tas palīdzēs mums saprast, vai ir efekts no reklāmas un ko dara lietotājs vietnē pēc noklikšķināšanas. Vienlaikus mēs ieteiksim, ko vajadzētu mainīt vietnē, lai gūtu no reklāmas lielāku efektu.

    Google Adwords Reklāma

     

    Pieteikums

    adword kampanas izstradeAdwords kampaņas izstrāde

    1. Darbs ar atslēgvārdiem – atbilstošu atslēgvārdu piemeklēšana patstāvīgi vai, sadarbojoties ar Klientu.
    2. Reklāmas pielāgošana (tārgetings) atkarībā no prognozējamajiem meklējumiem, relevances un klienta vēlmēm. Reklāmas grupu un reklāmas tekstu izveide, izejot no tematikas, piemeklēto atslēgvārdu skaita un klienta informācijas.
    3. Konversijas izsekošanas iestatīšana atslēgvārdu, tekstu un reklāmas grupu efektivitātes izpētei (šim nolūkam jūsu vietnei ir jāpievieno kods).*1
    4. Papildu paplašinājumu iestatīšana reklāmas grupām. Vieni no visizplatītākajiem – papildu saites uz vietni, izteikumi, tālruņa numurs, atrašanās vieta utt….
    • *1 Gadījumā, ja jūsu vietnē nav iespējams noteikt, kas ir konversija, tad šis punkts tiek izlaists. Taču tas ievērojami sarežģī reklāmas efektivitāti. Silti ieteicams optimizēt savi vietni atbilstoši konversijām.

    Google Adwords menedžēšana

    1. Reklāmas kampaņas ikdienas monitorings.
    2. Kampaņas uzlabošana. *2
    3. Klikšķa cenas optimizācija.
    4. Negatīvu atslēgvārdu pievienošana. *3
    5. Ikmēneša pārskati par klikšķu, meklējumu un konversiju skaitu.
    • *2 Katra mēneša beigās mēs veicam reklāmas rezultātu analīzi un piedāvājam/veicam izmaiņas. Priekšlikumi ir ļoti atkarīgi no paredzētā budžeta. Mēs izņemam neefektīvus atslēgvārdus un to grupas, pievienojam jaunus atslēgvārdus/grupas, piemeklējam konversijām atbilstošākus tekstus reklāmai, mainām tārgetinga iestatījumus. Veicam arī citus iestatījumus un izmaiņas atkarībā no Klienta vēlmēm.
    • *3 Gadījumā, ja atslēgvārdi nebūs precīzi atbilstoši, vienlaikus ar mēneša pārskatu mēs nosūtīsim pieprasījumu sarakstu, pēc kuriem parādījās jūsu reklāma. Ja starp šiem pieprasījumiem būs tādi, kas jums neder, mēs pievienosim tos negatīvajiem vārdiem.

    Tam ir nepieciesamiPiedāvājums Remārketingam

    Remārketings ir displeja reklāma, kas vērsta uz cilvēkiem, kuri jau iepriekš ir apmeklējuši jūsu vietni. Jūs varat tārgetēt cilvēkus, kuri ir apmeklējuši konkrētu lapu, veikuši pirkumu vai vienkārši ir pavadījuši jūsu vietnē kādu laiku. Tas ir efektīvs reklāmas veids, jo ir vērsts uz auditoriju, kas jau iepriekš ir ieinteresēta jūsu pakalpojumos. Ja konteksta reklāma tiek izmantota, lai atrastu jums jaunus klientus, tad remārketinga mērķis ir dabūt atpakaļ vecos. Ja caur jūsu vietni plūst ievērojams daudzums datu, mēs piedāvājam atvēlēt nelielu daļu budžeta remārketingam.

    Tam ir nepieciešami:

    1) Baneri.

    Pirmais un visvienkāršākais variants ir izveidot banerus caur speciāliem instrumentiem sistēmā Google Adwords. Par pamatu tiks ņemti jūsu vietnes dizaina elementi. Mēs atsūtīsim jums variantus, kā tas izskatīsies. Ja jūs vēlaties kvalitatīvākus banerus, tad otrs variants ir izveidot savus vai pasūtīt tos no dizaina. Baneru izmēri:

    • baneris: 468x60;
    • pilnu izmēru baneris: 728x90;
    • kvadrāts: 250x250;
    • mazais kvadrāts: 200x200;
    • lielais taisnstūris: 336x280;
    • iebūvēts taisnstūris: 300x250;
    • debesskrāpis: 120x600;
    • platais debesskrāpis: 160х600;
    • bloks pa puslapu: 300x600;
    • vertikālais taisnstūris: 240х400;
    • lielais pilnu izmēru baneris: 970х90;
    • stends: 970х250;
    • lielais baneris mobilajām ierīcēm: 320х100;
    • mobilais pilnu izmēru baneris: 320x50.

    2) Remārketinga kods,

    Mēs atsūtīsim jums remārketinga kodu, kam ir jāatrodas katrā jūsu vietnes lapā un kas kārtos sarakstu.

    Vai arī mēs to ieliksim paši, ja jūs piešķirsiet mums piekļuvi.

    3) Laiks.

    Pirms tam, kad remārketings sāks strādāt, sarakstam ir jāsavāc noteikts apmeklētāju skaits. Tas ir

    atkarīgs no datplūsmas apjoma jūsu vietnē un tārgetinga iestatījumiem.

    cenu samaksa kartibaCena un samaksas kārtība

    Vairumā gadījumā nav iespējams iepriekš noteikt nepieciešamo budžetu reklāmas kampaņai, kamēr tā nav palaista.

    50 - 500 EUR - 30% komisija no reklāmas budžeta

    500 - 999 EUR - 20% komisija no reklāmas budžeta

    1000 - 2500 EUR - 10% komisija no reklāmas budžeta.

    Pirmais mēnesis tiks atvēlēts testēšanai, un tas palīdzēs mums izprast jūsu biznesa reklāmas efektivitāti. Ja būs redzams rezultāts, tad mēneša beigās mēs piedāvāsim kampaņas uzlabojumus, likmju un budžeta palielinājumu.

    Reklāmas rādīšana

    Reklāma tiks rādīta jūsu izvēlētā laikā. Ja laiks nav izvēlēts, tad standarta variantā mēs turam reklāmu ieslēgtu parastajā darba dienas laikā no Jūsu standarta darba laika, vai visu dienu. Dienas budžets atbilst mēneša budžeta daļai, sadalot to ar gada vidējo darbdienu skaitu mēnesī (21 dienu) vai ar lielāku dienu skaitu, ja jūs vēlaties rādīt reklāmu arī brīvdienās. Papildus darba laikam efektīvai budžeta izlietošanai tiek izmantoti ģeogrāfiskie un demogrāfiskie

    iestatījumi un negatīvie vārdi. Ja šādā gadījumā jūsu budžets ir nepietiekams, lai reklāma tiktu rādīta visā izvēlētajā laikā, tad piedāvājam vairākus risinājuma variantus:

      1. Budžeta palielināšana.
      2. Likmju un pozīciju pazemināšana.
      3. Ļaut sistēmai Adwords pašai izstiept reklāmas rādīšanu (šajā gadījumā reklāma tiek rādīta jūsu izvēlētā laika ietvaros, taču ne visu laiku).
      4. Izmantot agresīvo reklāmas variantu un izlietot budžetu maksimāli ātri, taču nerādīt visu dienu (tas ir labs variants gadījumā, ja jums ir zināms jūsu mērķauditorijas aktivitātes laiks, pretējā gadījumā tas nav ieteicams).
      5. Atslēgvārdu daļas atslēgšana.

    Pieteikums

    Uncategorised

    Mūsu vērtējums: 100% - 51 votes

    100%