+371 29564547 Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.

    Biznesa procesu automatizācijas sistēma

    Biznesa procesu automatizācijas sistēma

    AutomatizācijaJums ir apnicis apkopot svarīgu informāciju par uzņēmumu no vairākām programmām un manuāli to analizēt? Vai ikdienas aktivitātes darbiniekiem prasa pārāk daudz laika? Jums nav skaidrs, kas un kurš sniedz lielākos ienākumus un kā uzlabot jūsu uzņēmuma darbu?

    Jums acīmredzami trūkst biznesa automatizācijas. 21. gadsimtā ikviens bizness bez automatizācijas ātri vien atpaliek no konkurentiem.

    Sen jau pagājis laiks, kad bija ērti uzturēt datubāzi tabulā, manuāli sūtīt vēstules un uz papīra lapas piefiksēt klienta ceļu pa pārdošanas piltuvi. Tas aizņem pārāk daudz laika, un pārāk daudz naudas aiziet jūsu biznesam gar degunu.

    Jums pielāgota biznesa procesu automatizācijas sistēma ļauj noņemt jūsu uzņēmumu “no bremzēm” un ļauj tam darboties ar visu tam pieejamo ātrumu.

    Pateicoties biznesa procesu automatizācijas sistēmai, jūs iegūsiet reālu kontroli pār savu uzņēmumu:

    • Savāksiet visu informāciju vienuviet;
    • Sāksiet to analizēt un filtrēt ērtā veidā;
    • Redzēsiet biznesa procesu stiprās un vājās puses;
    • Atbrīvosiet laiku saviem darbiniekiem īstu darbu veikšanai, kas rada uzņēmumam peļņu.

    Mēs piedāvājam uzstādīt un pielāgot jums individuālu automatizācijas sistēmu, kas darbojas, lai atrisinātu konkrētas jūsu biznesa problēmas.

    Sistēmas uzdevums: samazināt rutīnas darbību skaitu, ko veic cilvēki, operatori. Tas darbiniekiem sniedz iespēju veikt reālu darbu, kas biznesam nodrošina peļņu.

    Sistēma ietver sevī dažādus elementus, kas tiek pielāgoti jūsu uzņēmumam.

    • Datu ievadīšana un uzglabāšana ērtā veidā vienā datubāzē;
    • Sistēmas dalībnieku mijiedarbība (neatkarīgi no tā, vai tas ir sistēmas īpašnieks vai dažāda veida klienti);
    • Analītikas veikšana, dažādu rādītāju aprēķināšana ar iespēju strādāt ar tiem arī turpmāk.
    • Iespēja integrēt šo platformu jau esošajās sistēmās.

    Kāpēc biznesam nepieciešama automatizācijas sistēma?

    Automatizācijas sistēma ietaupa laiku, vienkāršo vadību, atbrīvo no manuālo darbību veikšanas, kuras tiek veiktas regulāri un prasa resursus.

    Labāk ieguldīt laiku jauna klienta meklēšanā vai unikāla produkta izveidē, nevis izniekot laiku tabulu aizpildīšanai un datu kopēšanai no vienas programmas uz otru.

    Turklāt, pateicoties šai sistēmai, jūs varēsiet nekavējoties pārbaudīt, vai dotais produkts ir piemērots auditorijai, un katram klientam piedāvāt ko īpašu, ņemot vērā viņa personīgās vajadzības. Tas palielinās uzticību jūsu uzņēmumam un ilgtermiņā palielinās jūsu pārdošanas apjomus.

    Mūsu sistēmas iespējas:

    • Visu datu apstrāde: jaunie un vecie klienti, darbuzņēmēji un partneri, rēķini un dokumenti, nosūtīšana utt.;
    • Sistēmā pēc pasūtītāju pieprasījuma ir iespējams parādīt uzņēmuma apgrozījumu, pēc dažādiem kritērijiem filtrēt ienākumus un izdevumus, kādas summas iet caur uzņēmumu un par kādu laika periodu;
    • Visizdevīgāko klientu identificēšana;
    • Iespējams nekavējoties izrakstīt rēķinus klientiem un pieņemt maksājumus;
    • Iespējams sekot līdzi statistikai;
    • Katram sistēmas lietotājam būs savs lietotājvārds un parole, pieteikšanās dati;
    • Dalīta pieeja dažādiem lietotājiem: īpašniekiem, darbiniekiem, pasūtītājiem, darbuzņēmējiem;
    • Iespēja pievienot un pielāgot funkcijas konkrētam biznesam.

    Kādam biznesam ir piemērota automatizācijas sistēma?

    Sistemātiskā pieeja ļauj izveidot risinājumu, kas apmierina visas mūsdienu biznesa pamatvajadzības. Un tas, kas nav ietverts standarta risinājumā, tiek izstrādāts atbilstoši konkrētam klienta pieprasījumam.

    Biznesa procesu automatizācijas sistēmu var izmantot gandrīz jebkurš uzņēmums vai iestāde:

    • Pašvaldības;
    • Veikali;
    • Pakalpojumu sniedzēji;
    • Reklāmas vietnes;
    • Interneta pakalpojumi;
    • Un citi.

    Sistēma sevī ietver pamata rīkus pasūtījumu pieņemšanai, darbam ar klientiem un darbiniekiem un datu apstrādei.

    Automatizācijas piemēri:

    • Klients vietnē aizpilda pieprasījumu, menedžeris aizpilda klienta anketu, pārzvana viņam, pēc tam veic izmaiņas datubāzē. Pateicoties sistēmai, klienta dati automātiski nonāk datubāzē ērtā veidā, menedžeris tikai piezvana un papildina informāciju.
    • Uzņēmējs vēlas saprast, kuri klienti nes uzņēmumam vislielāko peļņu, viņš apkopo informāciju par gadu no dažādiem avotiem (no Excel, papīra dokumentiem, e-pastiem ar sarunām, rēķiniem), analizē skaitļus, sastāda atsevišķu dokumentu. Pateicoties sistēmai, kurā jau glabājas visa informācija, viņš pielāgo meklēšanas un filtrēšanas parametrus, pēc kā viņš nekavējoties saņem pārskatu par viņam interesējošo parametru.

    Kā izveidot automatizācijas sistēmu jūsu biznesam?

    Pirms iestatīt automatizāciju un gūt ekonomisku labumu, nepieciešams sagatavoties.

    Pirmais posms - procesa loģiskā struktūra, sakārtots process. Uzņēmējs apraksta, kādas darbības un kādā secībā tiek veiktas. Mēs iegūstam ciklu, kas var atkārtoties daudzas reizes. Piemēram:

    • Pieteikuma saņemšana no klienta, tā saglabāšana datubāzē;
    • Klienta pieprasījums pēc pakalpojuma, priekšlikumu saraksta no darbuzņēmējiem iesniegšana klientam, klients izvēlas viņam atbilstošāko risinājumu, tiek noslēgts līgums.

    Ir svarīgi detalizēti aprakstīt katru darbību. Balstoties uz šo aprakstu, tiks izveidota funkcija, kas apraksta visu jūsu biznesa sistēmu no sākuma līdz beigām.

    Šis process prasīs zināmu laiku un būs atkarīgs no biznesa sarežģītības, kā arī no tā, cik labi jūs varat aprakstīt tā struktūru. Mēs jums uzdosim uzvedinošus jautājumus, pakonsultēsim, kā rīkoties.

    Bez tā nav jēgas turpināt: tikai tad, kad sapratīsim, ka jūsu sistēma ir patiešām pilnīga un darbojas, mēs pāriesim uz otro posmu.

    Otrais posms ir tieši jums paredzētas sistēmas izstrāde un pielāgošana. Balstoties uz jūsu biznesa vajadzībām, mēs pielāgojam risinājumus, pieslēdzam ārējos un iekšējos pakalpojumus vai arī programmējam trūkstošos elementus.

    Sistēmas izmantošanas piemēri praksē

    Pieņemsim, ka ir pašvaldība, tā darbojas arī kā sociālā saite, kurai ir jāsniedz pakalpojumi iedzīvotājiem. Taču tai šim mērķim nav pietiekami daudz līdzekļu. Tāpēc, lai sniegtu pakalpojumus, iespējams piesaistīt dažādas firmas, uzņēmumus, biedrības, kopienas.

    Pašvaldībai ir arī klients, kurš ir jāapkalpo, piemēram, jāpļauj zāliens vai jātīra sniegs.

    Pašvaldība sistēmā paziņo, ka uzdevuma veikšanai ir nepieciešams darbuzņēmējs. Uzņēmumi – izpildītāji iesniedz savus piedāvājumus pašvaldības apkalpošanai sistēmas ietvaros.

    Pašvaldība saņem pieteikumus, kurus tā vēlāk izvēlas kā atbilstošus vai neatbilstošus, komentē un gala rezultātā apstiprina.

    Tātad uzreiz notiek trīskārša analītika ar konkrētām atrašanās vietām, konkrētām darbībām un ar konkrētu pakalpojumu.

    Turklāt šis process ir pietiekami pārredzams: to var kontrolēt atbildīgās personas vai tas var būt publiski pieejams.

    Vēl viens piemērs: ir uzstādīta sistēma un tajā nonāk informācija par jauniem klientiem. Klienti tiek automātiski sakārtoti pēc noteiktiem kritērijiem. Katrai klientu grupai tiek izstrādāts savs risinājums -produkts, pēc tam tiek nosūtīta vēstule ar piedāvājumu.

    Atbildot uz e-pastu, vai viņiem ir nepieciešams šis pakalpojums, mēs nekavējoties atzīmējam, kurš ir atbildējis ar “jā” un kurš - ar “nē”. Pēc tam tādā pašā automātiskā režīmā mēs turpinām strādāt ar tiem, kas bija ieinteresēti. Tiem, kas nebija ieinteresēti, pēc kāda laika mēs atkal varam paprasīt un ievadīt viņu atbildes datubāzē (automātiski) vai arī izteikt viņiem citu piedāvājumu.

    Mēs nevienam lieku reizi nekrītam uz nerviem, mēs saglabājam savu klientu lojalitāti un, tā teikt, “nemokām” mūsu bāzi ar pastāvīgiem vispārējiem sūtījumiem.

    Kā pasūtīt biznesa procesu automatizācijas sistēmu?

    Lai izveidotu un uzstādītu biznesa procesu automatizācijas sistēmu, aizpildiet zemāk redzamo formu:

    Mēs ar jums sazināsimies, lai pārrunātu mūsu sadarbību. Pirmajā posmā mēs kopā ar jums izstrādāsim jūsu biznesa loģisko struktūru. Otrajā posmā mēs realizēsim šo sistēmu un integrēsim to jūsu biznesā.

    Rakstiet mums jau tūlīt.