Vai pastāv sociālo tīklu platforma, kas ir piemērotākā Jūsu biznesam

Mūsdienās viss griežas ap internetu tā ir informācijas glabātuve, ar kuru palīdzību var rast atbildi Jūsu jautājumam. 

Šajā rakstā:

  1. Fakti Par Sociālajiem Tīkliem;
  2. Sociālo Tīklu Stratēģijas Veidošana;
  3. Sociālo Tīklu Padomi.

Fakti Par Sociālajiem Tīkliem

Lielākā sabiedrības daļa pazīst sociālos tīklus, tie ir spēcīgi rīki, kā veidot komunikāciju un ieinteresēt esošos un potenciālos klientus. 

Bet vai Jūs zināt, kāda platforma ir atbilstoša Jūsu biznesam?

Lai uzzinātu vairāk par populārākajām sociālo tīklu platformām, apkopojām faktus. 

 

Facebook 2019.gada dati rāda, ka:

 Instagram statistikas dati:

LinkedIn dati:

YouTube dati:

Pinterest dati:

Pēc datiem var izvērtēt, kuri sociālie tīkli būtu vairāk piemēroti Jūsu biznesam un kuri mazāk piemērotāki. Svarīgi saprast, ka nav vienas noteiktas sociālo tīklu platformas, kas būs Jums atbilstošākā.

Sociālo Tīklu Stratēģijas Veidošana

Lai sāktu veidot savam biznesam sociālos tīklus, ir jāizveido sociālo tīklu stratēģija. 

Atbildiet uz jautājumiem:

  1. Ko Jūs vēlaties sasniegt ar sociālo tīklu palīdzību?

Varbūt Jūsu mērķis ir: 

social marketers

  1. Kas ir Jūsu mērķauditorija?

Lai to labāk izprastu, atbildiet uz šiem jautājumiem: 

Zinot savu mērķauditoriju, tiek izveidota cilvēku grupa, kam ir interese par saturu.

  1. Kāpēc nepieciešama konkurentu analīze?

Izpētot konkurentus un izanalizējot tos:

  1. Kāpēc mērīt rezultātus?

Metrika Jums palīdzēs novērtēt savu progresu. 

Četri būtiski rādītāji, kas palīdzēs noskaidrot Jūsu ieguvumu:

Sociālo tīklu analītikas rīki var palīdzet optimizēt Jūsu darbības. 

Bez stratēģijas Jūs varat publicēt informāciju, nesaprotot kādi ir Jūsu mērķi, kas ir Jūsu mērķauditorija un ko viņi vēlas, tādā veidā būs grūti sasniegt rezultātus.

   Sociālo Tīklu Padomi

Šie padomi Jums palīdzēs, esot sociālo tīklu platformās:

Atceraties-panākumu atslēga ir komunikācija!

Uncategorised

Mūsu vērtējums: 100% - 50 votes

100%