Loading...

+371 29564547 Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.

    Blog

    Vai pastāv sociālo tīklu platforma, kas ir piemērotākā Jūsu biznesam

    Mūsdienās viss griežas ap internetu tā ir informācijas glabātuve, ar kuru palīdzību var rast atbildi Jūsu jautājumam. 

    Šajā rakstā:

    1. Fakti Par Sociālajiem Tīkliem;
    2. Sociālo Tīklu Stratēģijas Veidošana;
    3. Sociālo Tīklu Padomi.

    Fakti Par Sociālajiem Tīkliem

    Lielākā sabiedrības daļa pazīst sociālos tīklus, tie ir spēcīgi rīki, kā veidot komunikāciju un ieinteresēt esošos un potenciālos klientus. 

    Bet vai Jūs zināt, kāda platforma ir atbilstoša Jūsu biznesam?

    Lai uzzinātu vairāk par populārākajām sociālo tīklu platformām, apkopojām faktus. 

     

    Facebook 2019.gada dati rāda, ka:

    • kopējais mēnešu lietotāju skaits ir 2.23 miljardi;
    • sievietes (53%) ir vairāk, nekā vīriešu (47%);
    • viena apmeklējuma vidējais laiks ir 35 min.

     Instagram statistikas dati:

    • kopējais mēnešu lietotāju skaits ir vairāk kā 1 miljards;
    • 72% jaunieši lieto sociālo tīklu Instagram;
    • izveidoti vairāk kā 25 miljoni biznesa profili.

    LinkedIn dati:

    • aktīvo lietotāju skaits ir 303 milijoni;
    • sievietes (57%) ir vairāk, nekā vīriešu (43%);
    • 91% mārketinga vadītāju kā galveno vietu, kur atrast kvalitatīvu saturu, min LinkedIn.

    YouTube dati:

    • dienas aktīvo lietotāju skaits ir vairāk kā 30 milijoni;
    • vistraujāk augošās vecuma grupas ir 35+ un 55+;
    • YouTube piesaista aptuveni 1/3 lietotāju internetā.

    Pinterest dati:

    • 81% no aktīvajiem lietotājiem ir sievietes;
    • lietotāju vidējais vecums ir 40 gadi.

    Pēc datiem var izvērtēt, kuri sociālie tīkli būtu vairāk piemēroti Jūsu biznesam un kuri mazāk piemērotāki. Svarīgi saprast, ka nav vienas noteiktas sociālo tīklu platformas, kas būs Jums atbilstošākā.

    Sociālo Tīklu Stratēģijas Veidošana

    Lai sāktu veidot savam biznesam sociālos tīklus, ir jāizveido sociālo tīklu stratēģija. 

    Atbildiet uz jautājumiem:

    1. Ko Jūs vēlaties sasniegt ar sociālo tīklu palīdzību?

    Varbūt Jūsu mērķis ir: 

    • palielināt zīmola atpazīstamību;
    • palielināt ieņēmumus;
    • paaugstināt mājas lapai apmeklētāju skaitu;
    • veidot lojālu klientu kopienu.

    social marketers

    1. Kas ir Jūsu mērķauditorija?

    Lai to labāk izprastu, atbildiet uz šiem jautājumiem: 

    • kas viņi ir? (vecums, dzimums, amats, utt.)  
    • kas viņus interesē? (izklaide, izglītojošs saturs, utt.)
    • kuros sociālajos tīklos vairāk uzturas? (Facebook, Instagram, utt.)
    • kāpēc viņi patērē saturu? (lai kļūtu labāks savā amatā utt.)
    • kā viņi patērē saturu? (lasa postus, skatās video utt.)

    Zinot savu mērķauditoriju, tiek izveidota cilvēku grupa, kam ir interese par saturu.

    1. Kāpēc nepieciešama konkurentu analīze?

    Izpētot konkurentus un izanalizējot tos:

    • iegūsiet vispārēju skatījumu, lai izprastu, kas notiek Jūsu nozarē, sociālajos tīklos;
    • tas palīdzēs Jums attīstīt jaunas idejas;
    • izprast ar konkurentiem saistītās priekšrocības, trūkumus, iespējas un draudus.
    1. Kāpēc mērīt rezultātus?

    Metrika Jums palīdzēs novērtēt savu progresu. 

    • Vai sekotāju skaits pieaudzis?
    • Vai auditorija sasniegta?
    • Vai ir reakcijas, komentāri, atbildes?

    Četri būtiski rādītāji, kas palīdzēs noskaidrot Jūsu ieguvumu:

    • Apjoms (volume)- mēra ziņojumu skaitu par Jūsu zīmolu, kā arī to cilvēku skaitu, kas runā par Jūsu zīmolu. Kad apjoms ir lielāks – pievērsiet uzmanību dienām un laikam- šo informāciju varat izmantot, lai koncentrētu vairāk savu ziņu šajos laikos.
    • Sasniedzamība (reach)- cik tālu Jūsu ziņa tiek izplatīta un cik liela ir auditorija Jūsu vēstījumam.
    • Piesaiste (engagement)- mijiedarbības uz Jūsu ziņu (komentāri, dalīšanās, ‘’laikošana’’).
    • Ietekme (influence)- kas runā par Jūsu zīmolu un kāda ir to ietekme.

    Sociālo tīklu analītikas rīki var palīdzet optimizēt Jūsu darbības. 

    Bez stratēģijas Jūs varat publicēt informāciju, nesaprotot kādi ir Jūsu mērķi, kas ir Jūsu mērķauditorija un ko viņi vēlas, tādā veidā būs grūti sasniegt rezultātus.

       Sociālo Tīklu Padomi

    Šie padomi Jums palīdzēs, esot sociālo tīklu platformās:

    • Esat autentisks- publicējiet lietas, kas interesē Jūs un Jūsu auditoriju;
    • Iesaistaties- veidojiet attiecības ar auditoriju un radiet pievienoto vērtību. Atbildat uz komentāriem, iesaistiet auditoriju diskusijās utt.;
    • Nepārdodat- lieciet cilvēkiem jautāt Jums par sevi, nevis stāstiet viņiem par sevi.

    Atceraties-panākumu atslēga ir komunikācija!

    Uncategorised

    Mūsu vērtējums: 100% - 50 votes

    100%