+371 29564547 Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.

    Blog

    SEO stratēģijas izmantošanai sociālajos tīklos 2019. gadā

    Daudzi uzņēmumu īpašnieki uzskata, ka sociālo mediju mārketings un SEO ir divas dažādas lietas. Faktiski abas šīs platformas strādā, lai sasniegtu līdzīgus uzņēmējdarbības mērķus. Profesionāls SEO speciālists labi apzinās abas stratēģijas.
    Sociālie tīkli un meklētājprogrammas ir savstarpēji saistītas. Tiklīdz jūsu ziņa tiek “ielaikota” vietnē Facebook, Google to paziņo un paaugstina Jūsu reitingu, pamatojoties uz šiem sociālajiem signāliem. Tāpat meklētājprogrammas nodrošina tiešsaistes sociālajos tīklos uz  Jūsu produktiem vai pakalpojumu lapām.
    Jums, protams, vispirms jāpārliecinās, ka jūsu vietnei ir moderns dizains un tas ir ērts Jūsu lietotājiem (mērķis, ko palīdzēs sasniegt mūsu tīmekļa dizaina komanda).
    Tālāk vēlamies pievērst Jūsu uzmanību dažiem svarīgiem aspektiem SEO izmantošanā sociālajos tīklos.

    Sociālā aktivitāte

    Uzņēmuma zīmols spēj  piesaistīt lielu skaitu potenciālo klientu, un tirgotāja uzdevums ir izstrādāt stratēģiju, lai identificētu klientu un zīmolu. Sociālo tīklu platformas vienkāršo šo uzdevumu, pateicoties ērtai piekļuvei Jūsu mērķa klientiem.
    Lietotāji visvairāk iecienījuši stāstu stāstīšanas paņēmienu, taču lielākā daļa tirgotāju bieži neievēro šo pieeju. Viņu paziņojumi paliek lietotājiem pamanāmi 2-3 stundas un tad zaudē savu nozīmi pārmērīga piesātinājuma dēļ.
    Ir ļoti svarīgi pievērst uzmanību publikāciju pamanāmībai dažādos sociālajos tīklos. Tirgotājiem ir jāveido saturs atbilstoši lietojamās platformas specifikai.
    Piemēram, lai gūtu vairāk skatījumu Facebook, jūsu ziņām jābūt interesantām un ar spēcīgu sinerģiju ar jūsu zīmolu. Tajā pašā laikā Twitter lietotāji meklē aktuālas tēmas, tāpēc Jūsu saturā jāiekļauj informācija par pašreizējām tendencēm.

    Jūsu mērķauditorijas informētība

    Pirms izveidojat un publicējat saturu sociālajos tīklos, pārliecinieties, vai esat precīzi definējuši savu mērķauditoriju. Tie ir cilvēki, kas tieši ietekmēs jūsu biznesu. Statistika -  vecums, etniskā izcelsme, dzimums, demogrāfija un intereses - var būt noderīga Jūsu publikāciju panākumiem.
    Šāda informācija sniegs skaidru priekšstatu par Jūsu mērķauditoriju un palīdzēs izveidot ļoti mērķtiecīgas ziņas.
    Jūs varat savus klientus iesaistīt aptaujās par viņu interesēm un nodarbēm. Varat censties noskaidrot klienta iecienītāko tīmekļa vietni un tajā pavadīto stundu skaitu.
    Uzzinot vairāk par savu mērķauditoriju, Jūs spējat veidot pārliecinošāku publikāciju, pamatojoties uz uz viņu vajadzībām un interesēm. Mēģiniet nepublicēt vairāk nekā vienu ziņu nedēļā un mēģiniet palielināt abonentu skaitu.
    Sociālo mediju mārketinga galvenais mērķis ir palielināt apmeklējumu plūsmu uz Jūsu vietni, un veids, kā to sasniegt, ir kvalitatīvs saturs. Turklāt, ja Jūs darbojaties sociālā tīklā, vienalga - maza vai liela uzņēmuma interesēs, vienmēr centieties rīkoties saskaņā ar iepriekš izstrādātu  ierakstu veikšanas grafiku. Satura veicināšana Mūsdienās tirgotājiem ir labi zināms, ka saturam ir liela nozīme  reklāmas veicināšanā. Bet, pat ja Jūs izveidojat interesantu saturu, izmantojot grafikus, attēlus un videoklipus, Jūs nevarat gaidīt, ka  vēlamā mērķauditorija to atradīs uzreiz.
    Šādās situācijās ļoti labi palīdz sociālie tīkli. Šie kanāli ir ideāls veids kā piesaistīt maksimālo potenciālo klientu skaitu Jūsu saturam.

    Saites izveide

    Ienākošās saites ir liela daļa no efektīvas mārketinga stratēģijas. Sociālo mediju kanālu izmantošana tiešas, nepastarpinātas saiknes veidošanai nav jaunums digitālajā tirgū, un tas ir visproduktīvākais reklāmas veids.
    Kaut arī meklētājprogramma, piemēram, Google, neizmanto sociālajos tīklos esošās saites prioritāšu veidošanai, labums ir tas, ka sociālie tīkli palielina jūsu vietnes trafiku, savukārt lielāks apmeklējumu skaits var paaugstināt  jūsu reitingu un pozīciju meklētājprogrammā. Līdz ar to -  vairāk iespēju rast potenciālos klientus.
    Ja Jums neizdodas sasniegt rezultātus, veidojot saites sociālajos tīklos, tas nozīmē, ka par mērķi esat izvēlējušies lietotājus, kuri nav ieinteresēti jūsu zīmolā.
    Tirgotāji vienmēr meklē jaunus veidus, kā zīmolam pievērst vairāk cilvēku. Ir pienācis laiks atzīt sociālo mediju mārketinga nozīmi un izprast to ietekmi uz darbu ar SEO.

     

    Uncategorised

    Mūsu vērtējums: 100% - 50 votes

    100%