+371 29564547 Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.

    Blog

    SEO kopiraiters: kāpēc vajadzīgs un ko īsti dara SEO kopiraiters

    Internets pastāv tekstu dēļ. Šiem tekstiem jābūt unikāliem, pievilcīgiem lasītājam un optimizētiem meklētājprogrammām. SEO kopiraiters rada tekstus, kas atbilst cilvēku un programmatūru prasībām.

    SEO kopiraiters: galvenie uzdevumi

    Veidojot jaunu tekstu, labam kopiraiteram jāņem vērā sekojoši aspekti:

    • Maksimāla teksta unikalitāte - meklētājprogrammas ignorē tekstus, kas nav unikāli;
    • Tajā pašā laikā tekstam jābūt viegli lasāmam - lasītājiem vajadzētu būt interesanti un gūt kādu labumu no tā, kas aprakstīts rakstā, neatkarīgi no tēmas - vai tā būtu SEO optimizācija, caurules vai interneta mārketings;
    • Atslēgas frāžu (atslēgvārdu) lietošana - meklēšanas vaicājumi, kas interesē lasītāju un kas ļauj atrast rakstu plašajās interneta dzīlēs.
    • Piesātinājums – svarīgi ir laikus apstāties, lai nepārkāptu robežu un neizmantotu vairāk atslēgvārdu, nekā nepieciešams. Pretējā gadījumā tādas meklētājprogrammas kā Google vai Yandex var uzskatīt, ka autors izmanto melno SEO.
    • Tagu izmantošana (teksta iezīmēšana) - virsraksti, saraksti, atsevišķu vārdu un frāžu izcelšana.

    Visam iepriekšminētajam ir jāizpildās vienlaicīgi, un tieši tur slēpjas galvenā grūtība: labs SEO kopiraiters radīs tekstu, kas ne tikai būs redzams meklētājprogrammām, ņemot vērā visus noteikumus un prasības no klienta puses, bet arī viegli lasāms vidusmēra cilvēkam.

    SEO kopiraiters: kā pārbaudīt SEO teksta kvalitāti

    Lai pārliecinātos, ka kopiraiters ir veiksmīgi izpildījis savu uzdevumu, ir jāsaprot, kā darbojas SEO teksts.

    Teksta unikalitāte

    Teksta unikalitāti var pārbaudīt, izmantojot īpašas programmas vai tiešsaistes pakalpojumus. Tie parādīs, cik lielā mērā dotais teksts neatkārto citus tekstus. Ideālā gadījumā tekstu sastādītājam būtu jātiecas uz 100%. Tas ir vislabākais rādītājs.

    Atslēgvārdu daudzums

    Atslēgvārdu klātbūtne tekstā pareizajā formā un vajadzīgajā daudzumā. To arī var pārbaudīt ar īpašu programmu palīdzību. Turklāt speciālists var rakstīt, pamatojoties uz viņam izsniegto tehnisko uzdevumu, vai arī paļauties uz savu pieredzi un analītiskajiem datiem par doto tēmu.

    Svarīgi, lai atslēgvārdu piesātinājuma līmenis nepārsniegtu pieļaujamo līmeni. Visbiežāk tiek ieteikts saglabāt atslēgvārdu piesātinājumu 3-5% līmenī.

    Papildus galvenajai atslēgas frāzei tekstā jāiekļauj arī papildu atslēgvārdi. Piemēram, ja mēs runājam par atslēgas frāzi “SEO kopiraiters”, tad tekstā var iekļaut tādus vārdus kā “SEO optimizācija”, “meklētājprogramma”, “satura mārketings”.

    Šāda pieeja parādīs meklētājprogrammai, ka teksts nav nejaušu frāžu apkopojums, bet tiešām ir veltīts noteiktai tēmai, kas interesē lasītāju.

    Teksta noformējums

    Vai teksts ir viegli saprotams? Vai tekstā ir virsraksti un apakšvirsraksti? Vai kopiraiters tekstā ir iekļāvis arī sarakstus, ja tas ir iespējams? Tas palīdz ne tikai lasītājam, bet arī meklētājprogrammām.

    Teksts cilvēkiem

    Un vēl kāds svarīgs punkts - cik labi tekstu uztver cilvēki. Vai to ir viegli lasīt, vai tas ir vienkārši lasāms līdz galam?

    Ja teksts ir labi optimizēts, taču cilvēki to nelasa, tad Google var pazemināt jūsu raksta reitingu, kas nozīmē, ka tiek samazināta arī tā vieta meklēšanas rezultātos.

    Tāpēc svarīgi ņemt vērā arī “cilvēcisko faktoru”.

    Pieredzējis SEO kopiraiters ir zelta vērts. Viņš ļaus jūsu mājaslapai ieņemt vadošo pozīciju meklēšanā un piesaistīt datplūsmu, kas savukārt nozīmē arī vairāk klientu jūsu biznesam!

    Uncategorised

    Mūsu vērtējums: 100% - 50 votes

    100%