Loading...

+371 29564547 Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.

    Blog

    Postu veidi (Instagram, Facebook, LinkedIn)

    Instagram postu veidi

    • Instagram plūsmas saturs (Instagram Feed)

    Augšupielādējiet fotoattēlu /video vai uzņemiet jaunu, un fotoattēls/video tiks parādīts Jūsu Instagram konta profilā un Jūsu sekotāju plūsmā.

    Foto un video varat rediģēt ar dažādiem filtriem, atzīmēt draugus un pievienot atrašanās vietu.

    • Tiešsaites video (Instagram Live)

    Tiešraides stāsti un notikumi palīdz uzlabot mijiedarbību ar sekotājiem, kad tieši sazināties ar viņiem un dalīties ar to, kas notiek šobrīd. Beidzot pāraidi, varat saglabāt tiešraidi uz 24h. Tiešraides laikā skatītāji ar Jums var mijiedarboties, izmantojot komentārus. Bet, ja nevēlaties saņemt komentārus, dodieties uz iestatījumiem un izslēdziet tos.

     

    instagaramm video

    • IGTV ( Instagram TV)

    Formāts ir līdzīgs Instagram stāstiem, taču Jūs augšupielādējat garu video līdz stundai, un videoklips pēc 24 stundām nepazūd. Tā šķiet autentiska ideja, un lietotāji var ar Jums mijiedarboties reālā laikā (sekotāji saņems paziņojumu, kad ieradīsities tiešsaistē).

    Lai iegūtu labākos tiešraides video rezultātus, Jums vajadzētu:

    • Paziņojiet to iepriekš, lai sekotāji zinātu, kā noskaņoties
    • Uzrakstiet plānu punktus par ko runāsiet
    • Dodiet auditorijai vismaz 30 sekundes, lai pievienotos, pirms sākat runāt
    • Instagram stāsti (Instagram Stories)

    Instagram stāsti ir funkcija, kas tiek parādīta plūsmas augšpusē. Jūs varat augšupielādēt fotoattēlus, videoklipus (līdz 15 sekundēm), kas pazudīs pēc 24 stundām, turklāt stāstus varat saglabāt savā profilā.

    Instagram stāsti palīdz Jums sazināties ar saviem sekotājiem, izmantojot dažādus elementus (aptaujas, čatu utt.), varat uzrakstīt tekstu, uzzīmēt kaut ko, pievienot uzlīmes, GIF un dažādas animācijas.

    instagramm post

    Kopsavilkums

    Tā kā cilvēki arvien vairāk un vairāk laika pavada savās mobilajās ierīcēs, pieeja mobilajām ierīcēm kļūst par prioritāti. Kā redzat, Instagram piedāvā dažādas iespējas gan foto, gan video satura kopīgošanai. Kā zīmols vai indivīds Jūs varat izmēģināt tos visus un atrast labāko variantu, lai iegūtu maksimālu labumu.

    Facebook postu veidi

    • Foto / Video

    Cilvēki ātri uztver attēlus un to nozīmi, daudz labāk tos atceramies ilgtermiņā. Izrādās, ka Facebook ziņas ar attēliem iegūst 2,3 reizes lielāku iesaisti nekā ziņas bez attēliem. Tas notiek tāpēc, ka mūsu smadzenes spēj daudz ātrāk apstrādāt attēlus nekā vienkāršs teksts.

    Kopīgotie videoklipi var būt izglītojoši, izklaidējoši, reklāmas vai vienkārši interesanti fragmenti. Neatkarīgi no tā, kādu video izvēlaties, pārliecinieties, ka paliekat savā nišā un kopīgojat kaut ko būtisku.

    • Foto albums

    Izvēlaties fotoattēlus, kurus vēlaties kopīgot, un publicējiet albumu. Fotoalbumā ievietojamo attēlu skaits nav ierobežots.

    facebook foto album

    • Tiešraides video (Live Video)

    Facebook ļauj straumēt tiešsaites video. Video laikā varat atbildiet uz skatītāju jautājumiem- sadarbojieties ar viņiem. Varat izmantot radošos filtrus un rīkus, lai izteiktos radošāk.

    • Foto karuselis (Carousel)

    Reklāmām šis formāts ļauj vienā ziņojumā parādīt līdz 6 attēliem / videoklipiem, virsrakstiem un saitēm un / vai aicinājumu uz darbību. Šis ziņojums satur dažādu attēlu kolekciju, kuru lietotājs var ritināt skatīšanās laikā. Uzņēmumi parasti izmanto šo ziņu, lai demonstrētu savus piedāvātos produktus un pakalpojumus.

    facebook foto carusel

    • Slaidrāde (Slideshow)

    Varat izveidot video, atlasot nekustīgus attēlus. Atlasiet / augšupielādējiet nekustīgus attēlus, izvēlieties slaidrādes garumu un skatieties, kā šie attēli veido stāstu.

    • Audekls (Canva)

    Audekls, ko izmanto reklāmām, ir lieliski piemērots stāstīšanai. Tā ir pilnekrāna reklāma, kas paredzēta tikai mobilajiem lietotājiem un kas palīdz zīmoliem piesaistīt vairāk lietotāju.

    Kopsavilkums

    Attīstoties tehnoloģijām, Facebook piedāvā vairākas iespējas kā publicēt saturu- gan foto, gan video formātu. Jūs varat izmēģināt tos visus un atrast sev labāko variantu.

    LinkedIn postu veidi

    • Teksts

    Teksta ziņas var būt līdz 1300 rakstzīmēm garas, ieskaitot atsauces. Vienīgie attēla elementi, kurus varat izmantot teksta ziņām, ir emocijzīmes. Tas nav tik slikti, jo ir ļoti daudz šo ikonu, kuru izmantošana padarīs Jūsu ziņas interesantākas un lasītāja uzmanību pievērsīs svarīgiem punktiem. Izmantojot tēmturi (hashtag), ziņa var iegūt vairākus skatījumus.

    • Foto

    Fotoattēla kopīgošana ir lielisks veids, kā parādīt sava uzņēmuma personību.

    Attēls spēj pievērst uzmanību, bet ja Jūsu attēlam nav pievienotā teksta, tad var būt neskaidrs vēstījums. Tāpat veiksmīga norāde ir URL pievienošana, kas ir aicinājums uz plašāku informācijas izpēti.

    linked in foto post

    • Video

    Iekļaujot vizuālos materiālus savos ierakstos, tie var kļūt interesantāki un saistošāki Jūsu auditorijai. Video formāts ir iespēja demonstrēt Jūsu produktus un pakalpojumus vai Jūsu kompetenci. Varat arī kopīgot citu cilvēku videoklipus, kuri varētu interesēt Jūsu mērķa tirgu. Video minimālais garums 3 sekundes un maksimālais garums 10 minūtes.

    • Dokuments

    Dokumentu ziņas LinkedIn joprojām ir salīdzinoši jaunas, un tās ir ieviestas ap 2018. gada oktobri. LinkedIn tagad ļauj pievienot  Word, PowerPoint un PDF dokumentus. Maksimālais lielums ir 300 lapas un 100 MB.

    Kopsavilkums

    Lai gan LinkedIn postu veidu nav daudz, statisika norāda, ka posts teksta formatā ir visvairāk pieprasīts.

    Uncategorised

    Mūsu vērtējums: 100% - 50 votes

    100%