Loading...

+371 29564547 Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.

    Blog

    Ko nozīmē Lead un kādu Informāciju svarīgi iegūt par klientu?

    Jums ir sava biznesa lapa, bet nezināt kā sasniegt savu mērķauditoriju?

    Visu lielumu un dažādu nozaru uzņēmumi izmanto lead reklāmas, lai atrastu jaunus klientus, kurus, iespējams, interesē viņu produkti vai pakalpojumi.

    Lead reklāmas ļauj apkopot informāciju no potenciālajiem klientiem. Apkopotā informācija ietver vārdus, e-pasta adreses, tālruņu numurus un daudz ko citu. Turklāt Jūs varat uzdot cilvēkiem pielāgotus jautājumus, kas Jums interesē.

    lead app

    Ieguvumi:

    • Pateicoties šim rīkam, faktiski Jūs viegli varat savākt lietotāju datus (e-pasts, vārds, tālruņa numurs u.c.)
    • Izmantojot lead reklāmas, lietotāji var iesniegt savu informāciju, nekad neatstājot platformu.
    • Neatkarīgi no tā, kurā ierīcē Jūsu potenciālie klienti redz reklāmas, viņi varēs aizpildīt Jūsu veidlapu bez jebkādām problēmām.
    • Lead reklāmas ir izdevīgas arī reklāmdevējam, jo ​​tās uztver potenciālo klientu informāciju un šos datus var viegli integrēt ar Jūsu CRM sistēmu (datu bāzi).
    • Lead reklāmas ļauj mērķtiecīgi segmentēt klientus, piemēram, intereses, demogrāfiskos datus un daudz ko citu.
    • Uzkrājot savu auditoriju datu bāzē, varēsiet ilgtermiņā uzrunāt auditoriju un atgādināt par savu preci/ pakalpojumu un zīmolu.
    • Un pats galvenais, tas ir viegli un ātri.

    Jautājumu sadaļa

    Cik jautājumi būtu jāuzdod?

    Facebook lead reklāmas ļauj uzdot pat 15 pielāgotus jautājumus, bet cik daudz Jums patiesībā vajadzētu izmantot?

    Ideāls skaitlis ir 3 pielāgoti jautājumi, taču mēs domājam, ka tas tiešām var būt atkarīgs no kampaņas, kā arī no Jūsu mērķauditorijas.

    Atkarībā no mērķauditorijas un kampaņas vajadzībām, Jums nekad nevajadzētu mēģināt uzdot vairāk kā 5 jautājumus. Būtu vēl labāk, ja Jūs uzdotu ne vairāk kā 3, jo līdz šim visaugstākie reklāmguvumi ir lead reaklāmām ar 1–3 jautājumiem.

    Pāliecinaties, ka uzdodat pareizos jautājumus.

    Pēc pētījuma var secināt, kuri jautājumi ir jāuzdod, lai iegūtu Jums vērtīgu informāciju.

    E-pasts ir līdz šim vērtīgākā informācija, ko varat iegūt no potenciālajiem klientiem, jo tas palīdz turpināt sarunu daudzpusīgāk. Pēc tam seko vārds un uzvārds, un tad seko tālruņa numurs.

    most common questions

    Kopsavilkums

    Komunikācija nebeidzas reģistrēšanās brīdī. Lead reklāmas ir tikai sākums sarunai ar Jūsu auditoriju. Tiklīdz interesents ir sniedzis Jums savu vērtīgo informāciju, sāciet attīstīt attiecības pēc iespējas ātrāk.

    Uncategorised

    Mūsu vērtējums: 100% - 50 votes

    100%