+371 29564547 Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.

    Blog

    Kad ir japublicē ieraksti?

    Mēs vēlamies, kaut mēs varētu Jums pateikt labākos laikus un dienas ierakstu publicēšanai, bet patiesībā tas viss ir atkarīgs no Jūsu auditorijas!

    Šajā rakstā:

    1. Padomi
    2. Facebook analītika
    3. Instagram analītika

    Padomi

    Lūk, daži vispārīgi padomi, kas jāievēro attiecībā uz labāko laiku, kas nepieciešams, lai publicētu ierakstus:

    • Uzziniet savas auditorijas laika joslu: ja esat vietējais uzņēmums, visticamāk, zināsiet savas auditorijas laika joslu atkarībā no Jūsu atrašanās vietas.
    • Izprotiet savas auditorijas grafiku: ja auditorija vēl ir skolā vai strādā standarta 9am-5pm darba dienā, varat publicet ierkstu ap pusdienlaiku (11am – 1pm) vai 5pm – 7pm, kad lielākā daļa cilvēku dodas prom no darba un brauc ar sabiedrisko transportu.
    • Darba dienas salīdzinājumā ar nedēļas nogalēm: pētījumi liecina, ka iesaiste darba dienās ir nedaudz augstāka- pēcpusdienas ir optimālais laiks, lai plānotu ziņas, tādējādi maksimāli palielinot iesaistīšanos un sasniedzamību.

    Facebook analītika

    Meklējot informāciju internetā, populāras sociālo mediju kompānijas iesaka labākos laikus publicēšanai gan Facebook, gan Instagram u.c. Bet atceraties, ka šie ir ieteikumi, kuru pamatā ir vispārīgi pētījumi.

    Tāpēc precīzāki dati būs Jūsu analītikas dati, kas ir pieejami Facebook.

    Facebook ir pieejams ļoti daudz datu visiem administratoriem. Visaptveroša izpratne par Jūsu Facebook auditoriju un to, kā darbojas Jūsu saturs, nesīs vairāk panākumu.

    Kā izmantot pārskatu, lai atrastu piemērotāko laiku publicēšanai Facebook?

    Ja vēlaties atrast labāko laiku, kad izlikt ziņas Facebook, pirmā labākā vieta, kur sākt ir Facebook Insights.

    Lapas augšdaļā noklikšķiniet uz pārskats (insights):

    insights

    Kad esat nokļuvis lapas parskatā (Page Insights) informācijas panelī, Jums ir pieejami daudz datu. Insights informācijas panelī kreisās puses kolonnas izvēlnē atlasiet ziņas (posts). Dati tiks detalizēti sadalīti pa dienām un laikiem, kad Jūsu ‘’fani’’ ir visaktīvākie vietnē Facebook.

    Šajā tabulā parādīti vidējie nedēļas laiki. Virziet kursoru virs katras atsevišķas dienas, lai redzētu pārklājumu, kā šī diena izskatās salīdzinājumā ar vidējiem rādītājiem. Šeit ir salīdzīnāts ar svētdienas dienu (tumši zilā līnija ir svētdienas dati):

    2

    Ko šie dati mums saka?

    Šeit mēs redzam Buffer auditoriju, tā tiešsaistē ir 7 dienas nedēļā. Varam arī redzēt, ka no aptuveni plkst. 9 no rīta tiešsaistes cilvēku skaits pakāpeniski palielinās līdz aptuveni plkst. 16, kur to skaits sāk nedaudz samazināties. Ir daudz veidu, kā interpretēt šos datus. Bet, manuprāt, tas liecina, ka Buffer labākais laiks ziņu izlikšanai ir darba dienas laikā no pulksten 9:00 līdz 17:00, kad auditorija ir visaktīvākā Facebook.

    Instagram analītika

    Tāpat kā sociālajam tīklam Facebook, arī Instagram varat izmantot Insights, lai analizētu sekotāju demogrāfiskos datus, iesaistīšanos un aktivitātes tendences.

    Dodieties uz savu biznesa profilu, ikonas augšējā labajā stūrī noklikšķiniet uz pārskatu (insights).

    Sadaļā auditorija (audience), varat redzēt “top vietas” ( pilsētas vai valstis, kurās Jums ir visvairāk sekotāju) un “sekotājus” (kur varat redzēt stundas un dienas, kad Jūsu sekotāji atrodas lietotnē visbiežāk).

    instagram analitika

    Ko šie dati mums saka?

    Varam redzēt, ka lielākā daļa sekotāji ir no Filadelfijas, aiz kā seko Ņujorka utt. Bet apskatot sekotāju diagrammu- otrdienā lielākais sekotāju pieplūdums ir pulksten 12:00, bet mazākais pulksten 3:00. Tāpat šajā diagramā var apskatīt arī citas dienas.

    Kopsavilkums

    Īsi un konkrēti- tā nav nekāda raķešu zinātne! Svarīgi ir izpētīt datus, kuri norāda laiku un dienas, kad Jūsu sekotāji ir visaktīvākie.

    Uncategorised

    Mūsu vērtējums: 100% - 50 votes

    100%