+371 29564547 Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.

    Blog

    Kā zināt, kāda platforma ir atbilstoša Tavam biznesam?

    Sociālo tīklu platforma, kas ir  atbilstoša Jūsu biznesam?

    Mūsdienās viss griežas ap internetu un tas ir kļuvis mums par neatņemamu dzīves sastāvdaļu. Tā ir informācijas glabātuve, ar kuru palīdzību var rast atbildi Jūsu jautājumam. Lielākā sabiedrības daļa pazīst sociālos tīklus, kā Facebook, Instagram, YouTube, Twitter u.c. Šīs un citas sociālo tīklu platformas ir spēcīgi rīki, kā veidot komunikāciju un ieinteresēt esošos un potenciālos klientus. Bet vai Jūs zināt, kāda platforma ir atbilstoša Jūsu biznesam?

    Lai uzzinātu vairāk par populārākajām sociālo tīklu platformām, apkopojām faktus. Facebook ir viens no plašāk izmantotākajām platformām. Esošie 2019.gada dati rāda, ka Facebook:

    • kopējais mēnešu lietotāju skaits ir 2.23 miljardi;
    • sievietes (53%) ir vairāk, nekā vīriešu (47%);
    • viena apmeklējuma vidējais laiks ir 35 min.

    Arī Instagram ir populāra platforma, ko izmanto gan kā biznesa platformu, gan personīgajām interesēm. Statistikas dati rāda, ka:

    • kopējais mēnešu lietotāju skaits ir vairāk kā 1 miljards;
    • 72% jaunieši lieto sociālo tīklu Instagram;
    • izveidoti vairāk kā 25 miljoni biznesa profili.

    Lai sāktu veidot savam biznesam sociālos tīklus, ir jāizveido sociālo tīklu stratēģija. Vienkāršākais veids, kā radīt sociālo tīklu stratēģiju, ir atbildēt uz pāris jautājumiem:

    1. Ko Jūs vēlaties sasniegt ar sociālo tīklu palīdzību?

    Varbūt vēlaties palielināt zīmola atpazīstamību vai palielināt ieņēmumus, vai tomēr paaugstināt mājas lapai apmeklētāju skaitu. Mērķi var būt dažādi un visticamāk tie būs vairāki.

    1. Kas ir Jūsu mērķauditorija?

    Nākamais, kas jāņem vērā ir mērķauditorija. Lai to labāk izprastu, atbildiet uz šiem jautājumiem:

    • kas viņi ir? (vecums, dzimums, amats, utt.)
    • kas viņus interesē? (izklaide, izglītojošs saturs, utt.)
    • kuros sociālajos tīklos vairāk uzturas? (Facebook, Instagram, utt.)
    • kāpēc viņi patērē saturu? (lai kļūtu labāks savā amatā utt.)
    • kā viņi patērē saturu? (lasa postus, skatās video utt.)
    1. Vai nepieciešama konkurentu analīze?

    Izpētot konkurentus un izanalizējot tos, Jums var rasties iedvesma un sapratne ko Jūs varētu uzlabot, lai izceltos uz viņu fona.

    1. Kā tiks mērīti rezultāti?

    Rezultāti parādīs, vai Jūsu sociālo tīklu centieni atmaksājas un vai Jūs virzaties uz mērķi/iem. Sociālie tīkli nodrošina piekļuvi metrikai, kas palīdzēs noskaidrot- cik cilvēki ir sasnieguši Jūsu ziņu, cik reizes noklikšķināts uz ziņas, cik cilvēki iesaistās utt.

    Ja jums liekas, ka bez stratēģijas var iztikt, tad Jūs maldaties. Bez stratēģijas Jūs varat publicēt informāciju, nesaprotot kādi ir Jūsu mērķi, kas ir Jūsu mērķauditorija un ko viņi vēlas, tādā veidā būs grūti sasniegt rezultātus.

       Šie padomi Jums palīdzēs:

    • Esat autentisks- publicējiet lietas, kas interesē Jūs un Jūsu auditoriju;
    • Iesaistaties- veidojiet attiecības ar auditoriju un radiet pievienoto vērtību. Atbildat uz komentāriem, iesaistiet auditoriju diskusijās utt.;
    • Nepārdodat- lieciet cilvēkiem jautāt Jums par sevi, nevis stāstiet viņiem par sevi.

    Svarīgi saprast, ka nav vienas noteiktas sociālo tīklu platformas, kas būs Jums atbilstošākā. Sāciet ar stratēģijas veidošanu un veidojot postus, ievērojiet iepriekš minētos padomus.

    Atceraties-panākumu atslēga ir komunikācija!

    Uncategorised

    Mūsu vērtējums: 100% - 50 votes

    100%