Loading...

+371 29564547 Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.

    Blog

    Kā pareizi iestatīt LinkedIn kontu?

    LinkedIn ir biznesa platforma, kas ir īpaši paredzēts karjeras un biznesa profesionāļiem, lai izveidotu savstarpēju kontaktu. Vairāk nekā 65 miljoni profesionāļu izmanto LinkedIn, lai pilnveidotu savu karjeru un uzņēmējdarbību. Atšķirībā no citiem sociālajiem tīkliem, kuros Jūs varētu kļūt “draugi” ar ikvienu un visiem, LinkedIn mērķis ir stratēģisko attiecību veidošana.

    Šajā rakstā:

    1. Personīgo profilu izveide
    2. Biznesa profilu izveide
    3. Secinājumi

    Personīgo profilu izveide

    Profila attēls

    Kā liecina pētījumi, LinkedIn dalībnieki ar foto saņem krietni lielāku skatījumu skaitu nekā tie, kam nav attēls. 

    Pāris padomi:

    • Palūdzat, lai Jūs kāds nofotografē, pašbilde šoreiz nederēs
    • Bildē vēlams redzet galvu un plecus
    • Fonu izvēlaties vienkāršu
    • Pārliecinieties, vai fotoattēls ir pilnībā fokusēts
    • Izvēlieties kvadrātveida attēlu, lai gan augšupielādes laikā to var apgriezt.

    Patiesībā profili ar fotoattēliem saņem 21 reizi vairāk profila skatījumu un deviņas reizes vairāk kontaktu pieprasījumu.

    Fona fotoattēls

    Papildus profila fotoattēlam Jūsu fona attēls, iespējams, ir pirmais, ko apmeklētāji redzēs, un viņi attiecīgi spriedīs. Nozīmīgs attēls, kas attiecas uz Jūsu profesionālo pieredzi, var uzlabot to, kas Jūs esat un ko Jūs darāt.

    fona fotoattels linkedin1

    Virsraksts

    LinkedIn dati rāda, ka Jums ir tikai 5 līdz 10 sekundes, lai tiešsaistē iespaidotu potenciālo darba devēju, un viena no pirmajām lietām, ko viņi redz, ir Jūsu virsraksts, kas ir norādīts zem profila attēla.

    Jūsu LinkedIn virsrakstam vajadzētu ne tikai paziņot par Jūsu kompetences jomu, savu nozari un savu unikalitāti (kāpēc Jūs esat īpašs), tāpat arī vajadzētu piesaistīt cilvēku uzmanību.

    virsraksts linkedin2

     

    Kopsavilkums

    Jūsu kopsavilkumam jābūt īsam un vienkāršam. Ko jūs vēlaties, lai darba devējs vai potenciālie darbinieki uzzinātu par jums? Uzskaitiet lielākos sasniegumus un sasniegtos mērķus.

    Tāpēc ir ļoti svarīgi, lai jūsu kopsavilkums būtu oriģināls, pievilcīgs un interesants.

    3

     

    Prasmes un to apstiprinājums

    Saskaņā ar LinkedIn, cilvēki ar vismaz piecām prasmēm, kas uzskaitīti viņu profilos, saņem pat 17 reizes vairāk profila skatījumu un līdz 31 reizes vairāk ziņojumu no darba devējiem.

    LinkedIn ieteiks Jums prasmes, pamatojoties uz Jūsu izglītību un pieredzi, lai Jūs varētu viegli izvēlēties tās vai meklēt citas prasmes. Kad esat uzskaitījis prasmes, Jums ir jāsaņem šo prasmju apstiprinājumi, jo tas ievērojami uzlabo Jūsu meklēšanas klasifikāciju.

    4

     

    Izglītība

    Varat uzskaitīt savas mācību iestādes- skolas, universitātes u.c., jo darba devēji bieži vien meklē kandidātus pēc iegūtās izglītības, tāpēc šo sadaļu ir svarīgi aizpildīt.

    Darba pieredze

    Koncentrējieties uz darba vietām un pieredzi, kas pozitīvā gaismā atspoguļo Jūsu zināšanas un prasmes.

    Atceraties, ka ir jāatjaunina arī pašreizējā pozīcija, ja esat saņēmis paaugstinājumu.

    5

     

    Esiet aktīvs LinkedIn

    Sazinieties ar citiem

    LinkedIn atradīsiet ieteikumus ar personām, kurām, iespējams, vēlaties veidot savienojumu. Varat arī sinhronizēt LinkedIn ar saviem e-pasta kontaktiem, lai vietnē viegli atrastu pazīstamus cilvēkus.

    Grupas un asociācijas

    Grupu un asociāciju pievienošana profilam ir lielisks veids, kā izveidot savienojumu ķēdi. Tagad LinkedIn ir vairāk nekā 1,3 miljardi grupu, kas apvieno cilvēkus, nekā jebkad agrāk. Kad esat pievienojies grupai, Jūs varat piedalīties diskusijās.

    Rakstiet rakstus platformā

    Jūs pat varat rakstīt bloga rakstus vietnē LinkedIn, un tas ir lielisks veids, kā uzlabot savu redzamību vietnē.

    Lai uzzinātu vairāk par LinkedIn postu veidiem, spied šeit

    Izveidojiet īsu URL

    Lai vieglāk būtu atcerēties, varat pielāgot sava profila URL. Jūs varat iestatīt URL daļu, kas parādās pēc vietnes www.linkedin.com/in/, pieņemot, ka Jūsu izvēlētais jau netiek izmantots citam LinkedIn dalībniekam.

    Izpildot šos padomus un pastāvīgi atjauninot savu LinkedIn profilu, Jūs varēsiet izmantot šo vietni ne tikai darba meklēšanai, bet arī, lai pilnveidotu tīklu, iegūtu jaunus kontaktus un izveidotu savu biznesa vai personīgo zīmolu.

    Biznesa profilu izveide

    Pēc LinkedIn personīgo profilu izveides, varat izveidot savam zīmolam biznesa lapu.

    Sākumā nepieciešams biznesa lapā savadīt pamatinformāciju (BIO),kur būs arī iekļauti attēlu ievietošanas un sadaļas ‘’Par’’ aizpildīšana, bet ar to viss nebeidzas. Ko iesākt ar biznesa lapu- lasi tālāk.

    Sadaļa ‘’Dzīve”

    Iespēja parādīt savas organizācijas kultūru. Šeit Jūs varat izcelt savas organizācijas vērtības, sniegt pārskatu par darbinieku ikdienas dzīvi un izskaidrot, kā Jūs atšķiraties no citām organizācijām.

    6

     

    Sadaļa ‘’Darbs’’

    Ja Jūs pieņemat darbā, izmantojot biznesa platformu LinkedIn, šī sadaļa ‘’Darbs’’ apkopos un uzturēs Jūsu publicētās vakances.

    sadala darbs linkedin7

     

    Sadaļa ‘’Cilvēki’’

    Tiks aizpildīta, pamatojoties uz to, kuru darbinieku organizācija ir norādīta kā darba devējs. Pastāv arī īss demogrāfiskais sadalījums, pamatojoties uz Jūsu darbinieku atrašanās vietu, izglītību, amata un prasmēm. Šī sadaļa ir noderīga cilvēkiem, kas ir ieinteresēti sasniegt Jūsu organizāciju.

    8

     

    LinkedIn saturs

    Iespēja atrast darbinieku 

    Daudzi uzņēmumi izmanto savu LinkedIn biznesa lapu, lai atrastu jaunus darbiniekus. 

    Piemēram, uzņemums ‘’Amazon’’, pazīstams kā tiešsaistes veikals, kurā var atrast gandrīz jebko, ko vēlaties, ar ‘’Amazon’’ piedāvāto produktu un pakalpojumu ilgstošais pieaugums nozīmē, ka viņi pastāvīgi meklē jaunus darbiniekus.

    Ziņas Amazon uzņēmuma lapā tiek izmantotas, lai vilinātu jaunus pretendentus pieteikties, demonstrējot cilvēkus, kuri strādā viņu noliktavās un birojos.

    9

     

    Produktu pozicionēšana

    Iespēja pastāstīt par savu preci un pakalpojumu, sniegt dažādus padomus un ierosinājumus.

    Piemēram, uzņēmums “Slack” mērķis ir izjaukt sakaru nozari, aizstājot e-pastu kā galveno veidu, kā uzņēmumi sazinās iekšēji. Tādēļ LinkedIn uzņēmuma lapā tiek koplietots saturs, kas palīdz cilvēkiem vienkāršot un atrisināt tehniskas vai sociālas saziņas problēmas.

    ‘’Slack‘’ veido noderīgus rakstus, kas aizved atpakaļ uz savu tīmekļa vietni, bet tāpat publicē dažādus attēlus, video utt., lai padarītu  plūsmu interesantu.

    10

    Sniegt sekotājam noderīgus rīkus

    Atvieglojiet apmeklētājiem ikdienu. 

    Piemēram, uzņēmums ‘’Trello’’ sniedz iespēju nolādēt bezmaksas rīku, kur iespējams pārskatāmi sarakstīt savus ieplānotos darbus un laiku, projektus utt.

    11

     

    Secinājumi

    LinkedIn ir vienīgā biznesa platforma , kas apvieno speciālistus, profesionāļus un biznesus.

    Tā ir iespēja Jums atrast jaunus kontaktus, meklēt darbu un smelties jaunu informāciju. Tāpat iespēja Jums atrast jaunus darbiniekus, iepazīstināt apmeklētājus ar Jūsu zīmolu un sniegt noderīgu informāciju.

    Uncategorised

    Mūsu vērtējums: 100% - 50 votes

    100%