+371 29564547 Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.

    Blog

    Kā atrast sev piemērotāko sociālo mediju mārketinga aģentūru?

    Kāda ir Jūsu pieredze ar aģentūrām un sociālajiem medijiem?

    Vai jūs zinājāt: 28% uzņēmumu izmanto sociālo mediju mārketinga aģentūras saviem sociālajiem medijiem.

    Šajā rakstā lasi:

    1. Kā zināt vai Jums ir nepieciešama mārketinga aģentūras palīdzība?
    2. Kā izvēlēties sociālo mediju mārketinga aģentūru?
    3. Kopsavilkums

    Kā zināt vai Jums ir nepieciešama aģentūras palīdzība?

    Ja rodas šaubas, mēs domājam, ka ir vērts padomāt par šiem jautājumiem:

    • Vai Jums ir nepieciešama jauna perspektīva un zināšanas, lai palīdzētu noteikt savus sociālo mediju mērķus un sociālo mediju kampaņas stratēģiju?
    • Vai Jūs cenšaties palielināt savu iesaistīšanās līmeni?
    • Vai neesat pārliecināts, kā skatīt vai mērīt Jūsu sociālo mediju mārketinga rezultātus?
    • Vai Jūs jūtaties nespējīgs sasniegt savus sociālo mediju mērķus, sava laika un resursu ierobežojumu dēļ?
    • Vai Jums ir papildu budžets sociālajiem medijiem un nezināt kā to labāk izmantot?

    Ja atbilde ir “jā” kādam no iepriekšminētajiem jautājumiem, iespējams ir laiks izpētīt, ko aģentūras piedāvā.

    Var būt noderīgi arī iegūt priekšstatu par to, ko tieši var darīt Jūsu labā sociālo mediju aģentūra. Viņi var darīt daudz! Balstoties uz 2019. gada aģentūras ziņojumu, šeit ir visizplatītākie šodien piedāvātie sociālo mediju aģentūru pakalpojumi.

    social0media services

    Sociālo mediju menedžements. Ļaujot aģentūrai uzņemties Jūsu sociālās klātbūtnes grožus, Jūs varat ietaupīt daudz laika un stresa.

    Apmaksāts sociālais medijs. Aģentūra var palīdzēt Jums izveidot apmaksātu kampaņu, kuras faktiski rada atdevi.

    Satura izstrāde. Sociālā satura izveidošana var būt sarežģīta un laikietilpīga atkarībā no Jūsu nozares. Ja Jums nav stratēģijas, aģentūra noteikti var palīdzēt.

    Analīze. Metrika sniegs Jums kopīgo ainu par Jūsu rezultātiem. Vai nostādītais mērķis tiek sasniegts.

    Stratēģija. Ko Jums vajadzētu ievietot? Kādas vajadzētu būt Jūsu prioritātes attiecībā uz sociālajiem tīkliem? Aģentūra palīzēs Jums to noskaidrot.

    Iesaiste. Algoritmi norāda sasniegtās mērķauditorijas interesi.

    Kopienas pārvaldība. Radot aktīvas sociālās kopienas ir viens no atvērtākajiem, bet laikietilpīgākajiem sociālo plašsaziņas līdzekļu aspektiem. Dažiem zīmoliem aģentūra ir vienīgais veids, kā patiesi padarīt šīs kopienas iespējamas.

    Kā izvēlēties sociālo mediju mārketinga aģentūru?

    Kā izpētīt labākās sociālo mediju aģentūras ar kurām sadarboties?

    Kad domājam par ideālas aģentūras atrašanu ar kuru sadarboties Jūsu projektam, mums ir tendence domāt par šo trīs punktu kontrolsarakstu:

    • Vai viņu specialitāte atbilst Jūsu meklētajam?
    • Vai viņiem ir pieredze Jūsu nozarē?
    • Vai viņiem ir portfolio?

    socialo media agentura

    Ziniet savas vajadzības un projektus.

    Dažos gadījumos tas varētu būt pat noderīgi pirms sākat aģentūras meklēšanu. Katrā ziņā, novērtējot savas vajadzības, šīs ir trīs jomas kuras mūsuprāt ir jāaplūko:

    • Kāda veida darbs Jums ir jāveic? Tas ietver darbības jomu, laika grafiku un budžetu.
    • Kā Jūs novērtēsiet projekta panākumus?
    • Kā Jūs vēlaties, lai komunikācija noris?

    Iepriekš mēs kopīgojām sarakstu ar dažādajām lietām, ar kurām sociālo mediju mārketinga aģentūras var palīdzēt. Tāpēc ir vērts precīzi zināt, kas Jums nepieciešams, pirms iedziļināties tajā.

    Kopsavilkums

    Ņemot vērā, ka šodien sociālajos medijos ir miljardiem cilvēku, ir viegli saprast, kāpēc tik daudzi uzņēmumi  izmanto sociālos tīklus, lai reklamētu savus produktus un sazinātos ar klientiem.

    Lai ietaupītu savu laiku un nalauztu galvu, sociālo mediju mārketinga aģentūras realizēs Jūsu idejas un ieceres par sociālajiem tīkliem.

    Vai esat gatavs atrast pareizo sociālo mediju mārketinga aģentūru savam zīmolam?

    Uncategorised

    Mūsu vērtējums: 100% - 50 votes

    100%