+371 29564547 Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.

    Blog

    Influenceru mārketings

    Vārds ‘’influencers’’  ir aizgūts no angļu valodas. Tulkojot uz latviešu valodu vārdu ‘’influence’’  tulkojums ir ietekme. Šajā rakstā lasi:

    1. Kas ir influencers?
    2. Influenceru mārketinga priekšrocības
    3. 4 soļi, lai izveidotu influenceru mārketinga stratēģiju

    Kas ir influencers?

    Gluži vienkārši, influencers ir kāds, kurš var ietekmēt citus. Pareizais ietekmētājs var sasniegt Jūsu mērķauditoriju, radīt uzticību un veicināt iesaistīšanos. 

    Pirms desmit gadiem influenceru mārketingā pārsvarā bija tikai slavenības. Tagad ietekmētāju skaits ir pieaudzis dažādās nišās.

     

    Influenceri tiek iedalīti kategorijās:

    • Mikro influenceri: no 1000-10 000 sekotājiem. 
    • Medium influenceri: no 10 000-25 000 sekotāju.
    • Makro influenceri: 25 000 sekotāju un vairāk.

    your brand

    Influenceru mārketinga priekšrocības:

    1. Ātri veido uzticamību

    Ietekmētāji ir izveidojuši attiecības un uzticamību ar saviem sekotājiem. Cilvēki ciena viņu saturu un ieteikumus.

    1. Uzlabo zīmola atpazīstamību

    Var ievērojami paplašināt Jūsu sasniedzamību un pozicionēšanu tiešsaistē. Sociālo tīklu lietotāji sāks uzzināt vairāk par Jūsu zīmolu, kas Jūs esat, un Jūsu piedāvātajām precēm/ pakalpojumiem.

    1. Efektīvi sasniedz Jūsu mērķauditoriju

    Izmantojot atbilstošus ietekmētājus, Jūsu saturs tiek nodots to sociālo tīklu lietotājiem, kuri jau ir ieinteresēti Jūsu nišā.

    Sociālo tīklu piemēri

    Instagram un Youtube ir biežāk izmantotākās platformas influenceru vidū. Bet kāda Jums ir piemērotākā sociālo tīklu platforma Jūsu biznesam?

    1) DeeMuesli and The Little Plantation

    DeeMuesli ir neliels uzņēmums, kas atrodas Lielbritānijā un pārdod tikai vienu produktu - musli. Viņi sadarbojās ar populāro britu influenceri Kimberly Espinel. Izmantojot savu Instagram kontu, Mazā plantācija, Kimberlija ievietoja oriģinālu recepti, kurā kā galvenā sastāvdaļa ir DeeMuesli muslis. Protams, to pieminot aprakstā-  izceļot produkta īpašibas.

    instagramm

    2) Canon

    Sadarbojoties ar amatieru fotogrāfiem, Canon spēja sasniegt savu mērķi un reklamēt tā tēlu. Ar pareizajiem fotogrāfiem un blogeriem, Canon pārvērta Instagram platformu attēlus vēl labākus, lai sekotāji spētu novērtēt attēla kvalitāti.

    canon

     

    4 soļi, lai izveidotu influenceru mārketinga stratēģiju:

    1) Sāciet ar savu auditoriju

    Vispirms Jums jāizanalizē sava mērķauditorija, lai zinātu kam būs noderīga Jūsu sniegtā informācija par preci un/ vai pakalpojumu.

    2) Attiecīgā niša (kategorijas)

    Biežāk influenceri ir specializējušies noteiktā nišā vai kategorijā. Standarta kategorijas, piemēram, mode, ēdiens, kosmētika, tehnoloģijas utt. Jums būtu jāatrod influencers, kas interesējās un darbojas Jūsu nišā, lai sasniegtu pareizo mērķauditoriju.

    3) Metrika un iesaiste

    Neļaujiet lielam sekotāju skaitam Jūs apmānīt. Labs veids, kā novērtēt iesaistīšanos, ir izmērīt vidējos klikšķus. Kā arī izlasiet komentārus un atsauksmes, ko parasti saņem influencers. Kāda ir influenceru aktivitāte un vai viņi sniedz atgriezenisko saiti.

    4) Sadarbība

    Pēc izpētes uzrunājiet sev izvēlētos ietekmētājus, izstāstiet savu ideju par projektu un to realizēšanu. Varat jautāt par iepriekšējiem projektiem un kampaņām, kas viņiem bijuši, un par rezultātiem, kas iegūti no šiem projektiem.

    Lai atvieglotu Jūsu darbu un ieekonomētu laiku, Jūsu nišai atbilstošo influenceru jeb ietekmētāju var palīdzēt atrast sociālo mediju mārketinga aģentūras.

    Kopsavilkums

    Noslēgumā jāsaka, ka galvenais faktors ir pareizo ietekmētāju izvēle. Vai atbilst Jūsu nišai? Cik aktīvs ir šis ietekmētājs? Vai sekotāji ir īsti? Galvenais ir meklēt atbildes!

    Uncategorised

    Mūsu vērtējums: 100% - 50 votes

    100%