+371 29564547 Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.

    Blog

    Cik garam jābūt Meta Description un citi padomi, kā padarīt to teicamu [2019]

    Jūs smagi strādājat, lai attīstītu savu uzņēmumu Internetā. Jūs rakstāt savu produktu aprakstus, optimizējat savus attēlus un uzlabojat lielāko daļu citu efektīvu meklētājprogrammu optimizācijas) (SEO">SEO) elementu.

    Tomēr, ja jūs esat kā daudzi biznesa īpašnieki, viens SEO aspekts varētu sagādāt jums nepatikšanas: Meta Descriptions (metaapraksts).

    Kas ir Meta Description?

    Meta Description ir metatags, kas darbojas kā 155 –160 rakstzīmju kopsavilkums, kas apraksta Web lapas saturu.

    Meklētājprogrammas to parāda meklēšanas rezultātos, ja tajā ir iekļauti arī meklējamie atslēgvārdi. Atšķirībā no lapas virsraksta (Meta Title), Meta Description nav Google vērtēšanas faktors, taču tas aicina lietotājus noklikšķināt uz lapas. Tās būs redzamas lapas kodā kā <meta name="description" content= ,kam seko rakstiskais apraksts.

    Ierakstot meklēšanas vaicājumu Google sistēmā, piemēram “loģistikas pakalpojumi”, jūs tiekat novirzīts uz meklētājprogrammas rezultātu lapu (SERP – Search Engine Result Page).

    Šī lapa ir ļoti sarežģīta, bet tagad ignorēsim visas reklāmas un attēlus par labu tradicionālajiem organiskās meklēšanas rezultātiem.

    organic search beatitmarketing

    Zilie vārdi augšpusē ir “Title Tag”. Tie ir tīmekļa lapas virsraksts. Zem tiem būs redzams apraksts, kas nepārsniedz ~ 155 rakstzīmes. Tas ir Meta Description. Rekomendācija ir rakstīt to ne garāku par 155 rakstzīmēm, jo tādā gadījumā visticamāk Google parādīs Jūsu Meta Description pilnībā, bez daudzpunktes.

    Kā uzrakstīt teicamu Meta Description?

    Tagad, kad mums ir izpratne par metaaprakstiem, Jūs droši vien brīnāties: kādi ir labākie veidi, kā šīs zināšanas pielietot biznesā?

    Pirmkārt, koncentrējieties uz to, kas meklētājam liks noklikšķināt uz jūsu virsraksta taga. Tādēļ jāatbild uz diviem jautājumiem:

    1. Ko jūs piedāvājat?
    2. Kāpēc jāpērk no Jums?

    Produktu lapām pirmajam jautājumam ir vienkārša atbilde: Jūs piedāvājat produktu. Otro atrisinās vienkāršais fakts, ka Jūs esat tas, kurš pārdod produktu.

    Meta Description Jūsu mājas lapai ir mazliet sarežģītāks. Vislabākais ir atkārtoti uzsvērt savu zīmolu. Tas ir vienīgais, ko piedāvā viss Jūsu veikals, un tas ir iemesls, kāpēc viņiem vajadzētu pirkt no Jums.

    Sniedziet lietotājiem informāciju, ko Jūs darāt, pastāstiet viņiem par savu unikālo pārdošanas piedāvājumu un sniedziet šo informāciju vairākas reizes. Izdomāt un formulēt teicamu metaaprakstu ir grūts uzdevums, tāpēc vislabāk būt pacietīgam un nopietni padomāt par savu zīmolu.

    Ko par Jūsu uzņēmumu saka regulāri klienti? Un, ja tas ir jauns, kas Jums lika domāt, ka šis bizness iegūs klientus?

    Runājiet ar cilvēkiem par savu biznesu, formulējiet aprakstu it kā Jūs pičojat savu biznesu investoriem. Jūs noteikti gribēsiet pāršķirstīt pāris uzmetumus. Ir svarīgi, lai viss būtu pareizi, jo šis būs pirmais gadījums, kad daudzi klienti saskarsies ar Jūsu zīmolu.

    Kad rakstīt Meta Descriptions?

    Ticiet vai ne, šis raksts neapgalvo, ka Jums vajadzētu pasteigties un pārliecināties, vai visām Jūsu lapām ir metaapraksti.

    Pirmkārt, Google automātiski izveido šos aprakstus, izvelkot no tīmekļa lapas saturu, un šis process nodrošina lielāku elastību, nekā speciāli sagatavots Meta Description. Ir grūti optimizēt lapu vienam atslēgvārdam (bet tas ir tā vērts!). Bet, ja cilvēki nonāk lapā, izmantojot dažādus atslēgvārdus, šo lapu ir pārāk grūti optimizēt.

    Arī uzņēmumiem, kuriem ir simtiem (ja ne tūkstošiem) lappušu, metaaprakstu rakstīšana katram no tām būtu pārāk sarežģīts un ilgs uzdevums.

    Tā vietā vislabāk ir koncentrēties uz lapām, kas no meklētājprogrammām iegūst visvairāk organiskā trafika. Paņemiet savas desmit vai divdesmit visapmeklētākās lappuses un jautājiet: “Vai mēs tiešām pārdodam produktu šeit / vai arī mēs varam uzlabot vidējo klikšķu skaitu?”

    Meta Descriptions ir Jūsu labākie pārdevēji

    Galu galā Meta Description ir Jūsu solījums meklētājiem. Starp konkurējošām tīmekļa lapām tā uzsauc viņiem un saka: “Šī ir lapa, kuru Jūs meklējat.”

    Rakstot metaaprakstus, noteikti iegaumējiet trīs galvenās lietas, par kurām runājām šajā rakstā.

    1. Meta Description jābūt ne garākam par 155 rakstzīmēm.
    1. Koncentrējieties uz klientu.

    Produktu lapu aprakstos galvenā uzmanība jāpievērš tam, kā šis produkts var uzlabot klienta dzīvi. Mājas lapas aprakstā jāpārdod tas, kā jūsu zīmols atbilst klienta vēlmēm un vajadzībām.

    1. Atkārtojiet!

    Jums nav daudz laika, lai radītu iespaidu. Kad esat atradis ziņojumu, kuru vēlaties nodot, pārliecinieties, vai katra frāze un vārdu izvēle norāda uz to.

    Cerams, ka šis raksts Jums ir palīdzējis izprast metaaprakstu rakstīšanas mākslu. Ja izmantosiet šos paņēmienus rakstot Meta Descriptions, varat nepārdzīvot, ka Jūsu lapām būs zems klikšķu skaits.

    Uncategorised

    Mūsu vērtējums: 100% - 50 votes

    100%