Instagram BIO (apraksta) izveide
Runājot par biogrāfiju, Jūs esat ierobežots ar rakstzīmju skaitu. Īsi apkopojiet to, ko Jūs darāt, un kur atrodaties. Varat rediģēt šo sadaļu ikreiz, kad vēlaties.
- Pieskarieties profila pogai labajā apakšējā stūrī, lai redzētu savu kontu, pēc tam pieskarieties pogai “Rediģēt profilu”. Šeit jūs aizpildāt profila informāciju.
- Ja Jūs nezinat kā pārslēgties no Instagram personīgā profila uz biznesa profilu.
Instagram bio komponents 2019. gadā:
- Profila foto: Pievienotajam fotoattēlam jābūt saistītam ar Jūsu biznesu. Varat pievienot sava uzņēmuma logotipu, vienu no Jūsu populārākajiem produktiem fotoattēlu utt.
- Lietotājvārds un vārds: Lietotājvārds (daudzi to arī dēvē par Instagram rokturi) ir redzams tieši profila lapas augšdaļā, un pirms tā ir @ zīme. Ideālā gadījumā kā konta lietotājvārdu vajadzētu izmantot sava uzņēmuma vārdu.
Turpretī vārds ir redzams pamanāmākā vietā; tas profilā parādās treknrakstā. Ja kā savu lietotājvārdu esat izmantojis sava uzņēmuma vārdu, izvēloties sava konta nosaukumu vai vārdu, varat būt nedaudz radošāks.
- Biogrāfija: Jūsu Instagram biogrāfija dod jums 150 rakstzīmes, lai izskaidrotu, kas Jūs esat, ko Jūs piedāvājat un kāpēc cilvēkiem vajadzētu sekot Jums. Lai padarītu Jūsu bio pārdomātu un interesantu, savā biogrāfijā varat izmantot zīmolu birku (hashtag). Varat pievienot emocijzīmes padarot Instagram bio aizraujošāku. Kā arī aicināt apmeklētājus uz darbību.
- Jūsu oficiālā biznesa vietne: Tāpat neaizmirstiet pievienot saiti savai oficiālajai uzņēmuma vietnei.
- Kategorija: Ir labi, ja varat pieminēt, vai Jūs vadāt kafejnīcu vai apģērbu veikalu utt.
- Atrašanās vieta, e-pasta adrese, uzņēmuma tālruņa numurs: Ja ievadīsit savu e-pasta adresi, tas Jūsu profilā ģenerēs atsevišķu pogu ‘’E-pasts’’. Noklikšķinot uz šīs pogas, klienti tiks novirzīti uz noklusējuma pasta lietotnēm attiecīgajos tālruņos.
Kopsavilkums
Profila attēli var pievērst uzmanību, bet teksts palīdz pārliecināt apmeklētāju. Ņemiet vērā iepriekš minētos punktus, lai veiksmīgi uzrakstītu Jūsu biznesa profila bio.
Kādām nozarēm vairāk ir domāts Instagrams veikt uzskaiti:
- digitālās tehnoloģijas;
- mode;
Facebook BIO (apraksta) izveide
Pēc biznesa profila izveidošanas (Kā izveidot Facebook biznesa profilu) nepieciešams aizpildīt laukus ar informāciju un uzlabot vizuālo tēlu.
- Foto: Pievienojiet profila fotoattēlu un vāka fotoattēlu. Profila fotoattēls parādīsies kā Jūsu ikona katru reizi, kad komentēsiet ziņu vai publicēsit ziņu laika joslā. Vāka fotoattēls parādās Jūsu lapas augšdaļā, ko varat izmantot kā nelielu informatīvu ‘’vāku’’ par zīmolu.
- Papildināt informāciju: Visa šī informācija parādīsies Jūsu Facebook lapas cilnē ‘’Par’’, kur varat pievienot:
- Apraksts: Ļaujiet cilvēkiem uzzināt, kas ir Jūsu lapa (kas Jūs esat, ko Jūs piedāvājat u.c.) ar 155 rakstzīmēm.
- Kategorijas: Kategorijas var palīdzēt cilvēkiem atrast Jūsu lapu. Izvēlieties ne vairāk kā trīs kategorijas.
- Lietotājvārds: Cilvēkiem būs vieglāk atrast Jūsu lapu un piešķirs Jums pielāgotu URL, kuru varēsiet koplietot ar citiem (piemēram, fb.me/imaginationcocafe).
- Kontaktinformācija: Ja Jums ir uzņēmuma tālruņa numurs, vietne un e-pasta adrese, pievienojiet tos.
- Atrašanās vieta: Ja Jums ir fizisks veikals, kopīgojiet savu adresi.
- Laiks: Ja esat atvērts tikai izvēlētajās stundās, norādiet tās.
- Vairāk: Jūs pat varat norādīt cenu diapazonu (ja vēlaties).
- Pievienojiet pogu: Katrā Facebook lapā zem vāka fotoattēla ir redzama poga Aicinājums uz darbību (CTA). Tā ir lieliska iespēja piesaistīt lapas apmeklētājus rīkoties, piemēram, nosūtīt Jums ziņojumu.
Kopsavilkums
Facebook biznesa profilā ir daudz iespēju sniegt informāciju par zīmolu. Galvenais to korekti sarakstīt, lai neko neaizmirstu un nesajauktu. Tas palīdzēs apmeklētājiem ērti pārskatīt Jūsu galveno informāciju.
LinkedIn BIO (apraksta) izveide
Pēc reģistrēšanās portālā LinkedIn un biznesa lapas izveidošanas (Kā izveidot LinkedIn biznesa profilu) nepieciešams papildināt iztrūkstošo informāciju par zīmolu.
- Foto: Tiek pievienots profila attēls, vēlams zīmola logo, un vāka attēls- pieturieties pie attēla, kas vizuāli attēlo Jūsu zīmolu un krāsas.
- Apraksts: Apraksts līdz 2000 vādiem par Jūsu uzņēmumu.
- Specialitāte: Jūs varat izvēlēties līdz 20, taču atcerieties, ka kvalitāte LinkedIn ir daudz svarīgāka par kvantitāti. Izvēlieties tos, kas atspoguļo patieso Jūsu biznesa specialitāti.
- Specifiskie dati: Interneta adrese; uzņēmuma lielums; industrija; dibināšanas gads; uzņēmuma tips; atrašanās vieta.
- Īss teksts: Zem zīmola nosaukuma varat sniegt īsu aprakstu (vienu teikumu) par Jūsu lapu.
- Pievienojiet pogu: Aicinājums uz darbību savai lapai ( Sazinies ar mums; Uzzināt vairāk; Pierakstīties utt.).
Kopsavilkums
Kopumā nekas sarežģits, pavisam viegli soļi, kas jāveic, lai visu informāciju par savu zīmolu apkopotu portālā LinkedIn. Šī sniegtā informācija būs noderīga apmeklētājiem.