- Nav sociālo mediju mārketinga stratēģija
Uzņēmumi bez sociālo mediju mārketinga stratēģijas nekad nevar sniegt efektīvu vēstījumu savai auditorijai. Lai veiksmīgi īstenotu sociālo mediju mārketinga plānu, stratēģijai jābūt izplānotai.
Akli postojot, Jūsu zīmolu neviens nemanīs. Nosakiet skaidru sociālo mediju stratēģiju, lai sniegtu saistošu saturu.
- Vienlaikus izveidoti vairāki sociālo mediju platformas
Daudzi uzņēmumi veido kontus vairākos sociālo mediju platformās uzreiz, neskatoties uz to, ka nespēj piedāvāt kvalitatīvu saturu, lai piesaistītu savus sekotājus.
Vienu brīdi tiek izmantots Facebook, Twitter, Instagram un Pinterest; nākamajā brīdī profilu aktivitāte apstājusies.
Jebkurš sociālo mediju konts ar pāris postiem, kas publicēti pirms vairākiem mēnešiem vai gadiem, tikai norāda uz Jums, ka esat neorganizēts.
Fokusējieties uz Jūsu sociālo mediju mārketinga stratēģiju, lai varat regulāri piedāvāt kvalitāti un atbilstošu saturu katram kanālam.
Sociālo tīklu platforma, kas ir atbilstoša Jūsu biznesam?
- Maksāt par viltus sekotājiem
Viltus sekotāji aiz kuriem nav reālu personu, tos nopērkot Jūsu sekotāju skaitlis var būt iespaidīgs, bet reālajā situācijā- Jūsu efektivitāte nebūs paaugusies.
Nesen Instagram bija izdzēsis miljoniem kontu, lai neļautu tā lietotājiem maksāt, lai iegūtu vairāk sekotāju. Ievērojamas personības, uzņēmumi u.c. zaudēja daudz sekotāju.
Galvenais mērķis ir veidot patiesas attiecības ar sekotājiem, nevis koncentrēties uz skaitļiem.
- Pārāk daudz runāt par savu zīmolu
Darbība sākas un beidzas, ja sniedzat ierakstus tikai par savu zīmolu.
Dalīties ar citu cilvēku izveidotu rakstu ir okei, it īpaši, ja Jūs zināt, ka tas būs noderīgs Jūsu sekotājiem.
Komunicējiet ar auditoriju, iesaistiet viņus diskusijā, izziniet savu auditoriju, lai sniegtu viņiem interesējošu saturu.
Lai uzzinātu, veidus kā pasniegt savu vēstījumu sociālajos tīklos- Facebook, Instagram, LinkedIn, spied šeit.
- Neatbilstošu un pārmērīgu hashtag izmantošana
Nav šaubu, ka tēmtura(hashtag) izmantošana sociālo mediju platformās var ļoti palīdzēt biznesam kļūt pamanāmākam.
Bet ir nepieciešams ierobežot hashtag izmantošanu līdz ievērojamam un saprātīgam skaitam, un pārliecinieties, vai tie ir atbilstoši tam, ko Jūs vēlaties pavēstīt.
- Pārāk daudz dalīties īsā laika posmā
Viena satura izlikšana pēc otra, minūšu vai pat stundu laikā ir laba stratēģija... Ja vēlaties, lai sekotāji Jums atseko.
Izveidojiet grafiku un izmantojiet tiešsaistes plānošanas rīkus, piemēram, Hootsuite un Buffer, lai plānotu savus ziņojumus laicīgi.
- Pieļautas stila kļūdas
Lai gan sīkas kļūdas var šķist ne tik būtiskas, tomēr nevīžīga gramatika un pareizrakstība var aizskart Jūsu sekotājus, un sniegt nepareizu priekšstatu.
- Neiesaistīšanās
Sociālo mediju ļaudis sagaida no uzņēmuma atsaucību un vēlas just, ka tie sadarbojas ar reāliem cilvēkiem, nevis ar korporatīvajiem robotiem.
Atbildot uz komentāriem, Jūs sniedzat priekšstatu, ka esat šeit un Jums ir svarīgi Jūsu sekotāji.