+371 29564547 Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.

    Blog

    Atpakaļsaišu veidi

    Redakcionālās saites (Editorial backlinks)

    Labākie SEO">SEO saišu veidi izriet no redakcionālajām piezīmēm. Redakcionāla piezīme ir tad, kad cita tīmekļa vietne atsaucas un izveido saites uz Jūsu tīmekļa vietni kvalitatīvā saturā. Redakcionālo atpakaļsaiti var iekļaut kā:

    • Citēt kādu no Jūsu uzņēmuma vai kaut ko no Jūsu satura kā informācijas avotu;
    • Atsaukšanās uz Jūsu tīmekļa vietni kā uz papildu informācijas resursu;
    • Ar Jūsu tīmekļa vietni saistītas personas intervēšana.

    Viesu blogu atpakaļsaites (Guest blogging backlinks)

    Blogeri piedāvā rakstīt saturu citiem, viņu nišā, ar priekšrocību doties uz atpakaļsaiti.

    Atpakaļsaites uz biznesa profiliem (Backlinks in business profiles)

    Vairākumā gadījumu, kad uzņēmumam veidojat tiešsaistes profilu, varat iekļaut saiti atpakaļ uz savu tīmekļa vietni (piemēram, sociālie tīkli). Šīs saites uzrādas meklētājsistēmās.

    Vebināru saite (Webinar links)

    Vērtīgu saturu izveide Jūsu vietnē bieži mudina citas vietnes izveidot saiti uz zīmolu tīmekļa semināriem.

    Vertigu saturu izveide

    Bezmaksas rīku saite (Free Tool links)

    Vēl viens veids, kā panākt vietņu sasaisti ar kaut ko vērtīgu Jūsu vietnē, ir bezmaksas rīka piedāvāšana. Bezmaksas rīks var būt pamatrīks (piemēram, automātiskā aizdevuma kalkulators). Ja rīki būs pietiekami vērtīgi, citi ar tiem saistīsies savā saturā.

    Apstiprinājuma saites (Acknowledgment backlinks)

    Vietnes bieži publicē apliecinājumus par to, ka zīmols veic ziedojumu vai ir pārstāvis, kas uzstājas vai sponsorē  pasākumu utt. Šajās saitēs parasti nav daudz satura, kas saistīts ar zīmolu vai ar to, ko tas piedāvā.

    Papildsaites, kas iegūtas no paziņojumiem presei  (Backlinks derived from press releases)

    Kad Jūsu zīmolam ir pieejams informatīvs paziņojums, preses relīze var kalpot par pamatu Jūsu PR un mārketinga taktikai, vienlaikus arī veidojot fona saites no publikācijām.

    Komentāru atpakaļsaites (Comment backlinks)

    Autentisku un atbilstošu komentāru izlikšana par saturu, ieskaitot atpakaļsaiti, parasti ir pieņemama, ja tas palielina sarunas vērtību.Tomēr, ja šis paņēmiens tiek izpildīts kā surogātpasts, tas var negatīvi ietekmēt Jūsu reputāciju ar meklētājsistēmām.

    Saites no kurām jaizvairās:

    Apmaksātās saites (Paid links)

    Meklētājprogrammas ir izveidotas, lai novērtētu Jūsu vietnes vērtību, pamatojoties uz tās patieso popularitāti citās vietnēs. Google brīdina, ka saišu pirkšana un pārdošana var negatīvi ietekmēt vietnes izvietojumu meklētājsistēmas rangos.

    Preses relīzes, kas nav informatīvas (Non-Newsworthy Press Releases)

    Kā minēts iepriekš, interesanti un informatīvi paziņojumi presei var palīdzēt zīmolam iegūt uzmanību un saikni. Taču tas var kļūt arī par surogātpastu, ja zīmols atkārtoti izplata preses relīzes, kas nav iepriecinošas un tiek veidotas tikai tādēļ, lai iegūtu saikni.

    Foruma saites (Forum links)

    Ir arī slikti pievienoties dučiem forumu, lai nosūtītu saites uz Jūsu vietni. Pievienojieties tikai augstas kvalitātes forumiem, kuru galvenais mērķis ir autentiskas diskusijas, nevis izsūtiet pavedienus ar ziņām par saturu un zīmolu.

    Uncategorised

    Mūsu vērtējums: 100% - 50 votes

    100%