+371 29564547 Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.

    Blog

    Aplikācija TikTok

    TikTok

    1. gadā lietotne TikTok kļuva par vienu no populārākajām lejupielādētajām lietotnēm Apple un Android ierīcēs.

    Šajā bloga rakstā:

    1. Kas ir TikTok?
    2. No kurienes ir cēlies TikTok?
    3. Kā zīmoli var izmantot TikTok?
    4. Kopsavilkums

    Kas ir TikTok?

    TikTok ir ‘’lūpu sinhronizācijas lietotne’’. Galvenais uzdevums ir šāds: uzfilmēt īsu video dažādu tēmu ietvaros, varat-  dejot, dziedāt, veidot izklaidējošu saturu utt.

    Rīki, ko piedavā TikTok: filtri/ efekti, tāpat kā vietnē Snapchat un plaša mūzikas izvēle. Tāpat lietotāji tiek arī aicināti sadarboties ar citiem lietotājiem, izmantojot “atbildes” videoklipus vai izmantojot “duetus”, piedalīties izaicinājumos, veidot reakciju video u.c.

    Statistika rāda, ka vairāk TikTok lietotni izmanto vecumā no 16-24 gadiem, un aktīvākie lietotāji ir Ķīnā, lai gan TikTok lietotne ir pieejama 154 valstīs.

    tiktok

    No kurienes ir cēlies TikTok?

    Līdz 2018. gada augustam Musical.ly bija populāra video kopīgošanas lietotne, kurā bija vairāk nekā 100 miljoni lietotāju. Lietotne ļāva lietotājiem izmantot  mūziku un dialoga iespēju, ar kuru palīdzību viņi varēja veidot smieklīgus vai izklaidējošus video.

    Tomēr 2018. gada augustā lietotni pārņēma Ķīnas uzņēmums ByteDance. Viss saturs un konti, kas atradās vietnē Musical.ly, tika automātiski pārsūtīti uz jauno lietotni TikTok.

    Kopš tā atklāšanas lietotnes TikTok popularitāte ir ārkārtīgi augusi.

    LIETOTNE TikTok LEJUPIELĀDĒ JAU TAGAD 

    Kā zīmoli var izmantot TikTok?

    TikTok nav vietas tradicionālajām attēla reklāmām, tomēr, pateicoties straujajai izaugsmei, daudzi zīmoli tagad izmanto TikTok kā mārketinga platformu.

    Vairāki zīmoli ir izmantojuši tādus paņēmienus kā TikTok izaicinājumi un konkursi, lai lietotāji radītut ar zīmolu saistītu saturu. Zīmoli arī veido tēmturus (hashtags), vairāk vai mazāk līdzīgi kā citās sociālo mediju platformās, lai reklamētu savas TikTok mārketinga kampaņas.

    Piemēram, Guess zīmola #InMyDenim kampaņu. 2018. gada 1. septembrī zīmols Guess pārņēma TikTok un aicināja visus ASV  TikTok lietotājus uz viņu #InMyDenim izaicinājumu. 

    Kopsavilkums

    TikTok lietotnes pašreizējā popularitāte ir pārsteidzoša, taču joprojām negarantē, ka tā kādreiz sasniegs līmeni, ko sasniedz citi sociālie tīkli, piemēram, Instagram un YouTube.

    Lai saglabātu savu pašreizējo popularitāti, TikTok būs jāturpina ieviest jauninājumus un jāatrod jauni veidi, kā piesaistīt lietotājus.

    Uncategorised

    Mūsu vērtējums: 100% - 50 votes

    100%