+371 29564547 Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.

    Blog

    7 padomi, kā izveidot saturu, kas būtiski palielinātu Jūsu vietnes apmeklētāju skaitu (2019)

    Tā ir pamācība, kas paskaidro kā izveidot saturu, kurš palielinātu Jūsu vietnes apmeklētāju skaitu 2019. gadā.

    Būtībā, ja runājam par vietnes apmeklētāju skaita palielināšanu, mēs runājam par augstāku pozīciju Google meklēšanas sistēmā.

    Nesen veikts pētījums liecina, ka pirmā atrašanās vieta Google meklētājprogrammā nozīmē, ka šīs lapas vidējais klikšķu skaits (VKS) būs aptuveni 30%. Otrajai pozīcijai ir tikai pusi no tās – aptuveni 15%. Un trešo rezultātu apmeklē tikai 1 persona, kas meklē jūsu atslēgvārdu, no 10.

    1

    Lieki teikt, ka zemākas pozīcijas iegūs tikai nedaudzi apmeklētāji turklāt, ja Jūsu tīmekļa vietne ir otrajā lapā Google meklēšanas sistēmā (11. - 20. pozīcija), tās VKS būs aptuveni vai pat mazāks par 1%. Liek vilties, vai ne?

    Līdz ar to rodas loģisks jautājums: Kā izdarīt tā, lai vietnei būtu pēc iespējas augstāka pozīcija Google meklēšanas sistēmā?

    Atbilde ir: Izveidojiet apbrīnojamu saturu. Saturs ir viens no galvenajiem faktoriem, ja runa ir par augstām pozīcijām Google tīklā.

    Kā es to zinu? Google paši to apstiprina.

    1

    Saturs ir viens no 3 galvenajiem faktoriem, kas ietekmē jūsu pozīciju Google sistēmā. Un ir nosaukums saturam, kas īpaši veidots, lai iegūtu augstāku pozīciju Google. To sauc par SEO saturu, proti, saturu, kas ir optimizēts saistībā ar kādu konkrētu atslēgvārdu.

    Tātad tagad jūs saprotat, kāpēc apbrīnojamam saturam ir izšķiroša nozīme?

    Tagad pievērsīsimies dažiem padomiem, kas palīdzēs jums izveidot īpašu SEO saturu un, iespējams, iegūt 30% VKS!

    #1. Izvēlieties tēmu.

    Tas ir svarīgi.

    Ir vērts piedāvāt tēmu, kas rūp jūsu klientiem, par ko viņi grib uzzināt vairāk un dalīties ar citiem.

    Braiens Dīns (Brian Dean), Backlinko dibinātājs, iesaka izmantot trīs veidus, kā ātri atrast aktuālu tematu:

    1. Atrodiet “subreddit”, kuru, visticamāk, apmeklēs jūsu mērķa klienti, un meklējiet jautājumus, kas tur parasti rodas. Ja redzat līdzīgus jautājumus, ko uzdod dažādi cilvēki, varētu izveidot saturu, kas atbildētu uz šiem jautājumiem. Piemēram, bloga postu.
    2. Konkurentu blogi. Atrodiet dažus līdzīgus elementus savu konkurentu blogos. Pajautājiet sev, ko no tā var izmantot un ko varat uzlabot. Un tad radiet saturu, kas būtu labāks nekā konkurentiem.
    3. Personas var palīdzēt izprast, kādas ir jūsu mērķa klientu intereses, izņemot jūsu produktus vai pakalpojumus. Skatiet piemēru tālāk.

    3

    Attēla avots

    #2. Atrast atslēgvārdu.

    Atslēgvārdu analīze ir ilgs process, tomēr ir daži noderīgi rīki, kurus varat izmantot, lai atrastu atslēgvārdu, kuram vērts optimizēt saturu.

    • Google atslēgvārdu plānotājs (Google Keyword Planner). Šis ir lielisks rīks, lai atrastu jūsu nišā atbilstošus atslēgvārdus. Turklāt tajā ir redzams katra atslēgvārda konkurences līmeni un meklēšanas apjomu.

    4

    Iespējams, vēlēsities neizvēlēties atslēgvārdus, kuros ir liela konkurence, vai tādus, kuros ir mazs meklēšanas vaicājumu skaits. Tātad, likvidējiet šos atslēgvārdus, atrodiet patiešām atbilstošu, un Jūs esat gatavi nākamam solim!

    • Ubersuggest. Ļoti līdzīgs rīks Google atslēgvārdu plānotājam. Ubersuggest pat izmanto datus no Google. Un laba lieta ir: tev pat nav jāpiesakās, lai to izmantotu!

    5

    • AnswerThePublic. Šis rīks ir vērsts tikai uz jautājumiem, tāpēc tas būs ļoti noderīgs, ja Jūsu saturs tiks optimizēts ap kādu jautājumu. Piemēram, “Why SEO matters?” (AnswerThePublic latviešu versija diemžēl nav pieejama).

    #3. Rakstiet apbrīnojamu saturu.

    Jūsu saturam nevajadzētu būt labam. Tam jābūt apbrīnojamam. Un kas ir apbrīnojams saturs?

    Tas ir saturs, kas vietnes apmeklētājam sniedz pilnu informāciju par meklēto tēmu. Saturam jābūt pilnīgam un visaptverošam, tāpēc klientam nebūs nepieciešams apmeklēt citas tīmekļa vietnes, jo viņam joprojām ir daži neatbildēti jautājumi.

    Kā Jūs varētu minēt, visaptverošs saturs nav 200 vārdu izlikts posts. Tas nav ne 400 vārdu, ne pat 1000 vārdu garš. Patiesībā Google uzskata saturu par visaptverošu, ja tas ir aptuveni 2000 vārdu garš.

    6

    Attēla avots

    Galvenais garā satura ieguvums ir tas, ka tas padziļināti aptver kādu tēmu, tāpēc tas padara saturu atbilstošāku un arī nākotnē būs lielāka iespēja, ka uz to atsauksies.

    Protams, ir jāveic kaut kādi pētījumi, pirms sākat rakstīt. Apbrīnojama satura radīšana ir laikietilpīgs process.

    Konkurenti var būt pārāk slinki, lai radītu tik garu un visaptverošu saturu. Tādējādi, sākot publicēt pārsteidzošus bloga postus, jūs varat ātri gūt priekšrocības.

    #4. Tagad padariet savu pārsteidzošo saturu izskatīties pārsteidzoši.

    Garās rindkopas bez attēliem un cita veida multimediju ir labākais veids, kā likt lasītājam padomāt: “Nē … Es to nelasīšu līdz beigām. Labāk iešu atpakaļ un atrodīsu ko citu.”

    Tāpēc labāk ir sadalīt tekstu vairākās rindkopās un izmantot vairāk apakšvirsrakstus. Tas ļauj lasītājam vieglāk sekot idejai un arī tekstam izskatīties mazākam, nekā tas patiesībā ir. Tāpēc jūsu vietnes apmeklētājam nebūs kārdinājuma nekavējoties atstāt jūsu lapu. Kā jūs domājat, cik ilgs laiks vidēji ir nepieciešams, lai šīs vietnes apmeklētājs dotos prom?

    7

    Kas arī ir izšķiroši, centieties nelietot ļoti garus teikumus. Īsus teikumus labāk uztver. Turklāt nepalieliniet sava teksta platumu. Lasītājiem nepatīk lasīt tekstus, kas stiepjas pāri visam ekrānam.

    Protams, varat izmantot dažādus multivides veidus: attēlus, diagrammas, video utt. Tas viss padara informāciju saprotamāku un vieglāk lasāmu.

    Beidzot pārbaudiet tekstu gramatiku. Ir cilvēki (patiesībā, ļoti daudzi), kuri nevar izturēt gramatikas kļūdas. Tīrs, precīzs teksts ar pareizu pareizrakstību un pieturzīmēm padarīs saturu profesionālāku. Izmantojiet tādus rīkus kā Tilde vai Grammarly (ja rakstāt angliski) lai noskaidrotu, vai tekstā ir kādas gramatikas kļūdas.

    Tagad mēs apspriežam lietotāja pieredzi, un, jā, tas ir vēl viens faktors, kas ietekmē jūsu meklētājprogrammu pozīciju. Ja cilvēks, kurš apmeklē jūsu vietni, ir apmierināts ar saturu un to, kā tas tiek organizēts, viņš uzturēsies mājas lapā ilgāku laiku.

    Labāka lietotāja pieredze = ilgāks laiks lapā = augstāka pozīcija Google sistēmā.

    Tik vienkārši.

    P.S. Vietnes ātrums nav saistīts ar vietnes izskatu, bet tas ir svarīgs faktors, kas ietekmē lietotāju pieredzi. Pārliecinieties, vai jūsu tīmekļa vietne un tās lapas tiek ātri ielādētas. Varbūt būtu vērts ieguldīt tādās augsta līmeņa Web hostingā kā LiquidWeb.

    Turklāt ir tāda lieta kā CDN (Content Delivery Network — satura piegādes tīkls), kas jūsu tīmekļa vietnes saturu nodrošina tuvāk klientu dzīvesvietai. Tādējādi tas ļauj ātrāk ielādēt Web lapas savās ierīcēs.

    #5. Optimizējiet Jūsu saturu kādam atslēgvārdam.

     

    Lūk, ko Jūs varētu izdarīt:

    1. Padariet URL pēc iespējas īsāku. Īsākiem URL parasti ir augstākas pozīcijas Google meklēšanas sistēmā.

    8

    Attēla avots

    1. Iekļaujiet savu atslēgvārdu vietrādī URL. Piemēram, ja Jums ir saturs par ādas apavu kopšanu, jūsu vietrādis URL var izskatīties šādi: https://piemers.lv/adas-apavu-kopsana.
    1. Iekļaujiet atslēgvārdu savas lapas pirmajos 100 vārdos. Ja jūs pieminat savu atslēgvārdu pietiekami agri, tas nosūta Google spēcīgāku ziņojumu par to, ka Jūsu saturs ir tieši saistīts ar šo atslēgvārdu.
    1. Izmantojiet LSI atslēgvārdus. LSI (Latent Semantic Indexing) atslēgvārdi ir šādi atslēgvārdi, kas ir cieši saistīti ar Jūsu tēmu. LSI atslēgvārdi palīdz meklētājprogrammai izprast jūsu satura tēmu. Piemēram, ja raksta rakstu par Leonardo DiKaprio, var izmantot tādus radniecīgus terminus kā “kino”, “Titāniks”, “Oskars” un citus.

    Kā var uzzināt, kurus vārdus var izmantot kā LSI atslēgvārdus un kā tos atrast?

    Labs veids, kā to izdarīt, ir meklēt atslēgvārdu Google tīklā, ritināt līdz apakšai un meklēt saistītos meklēšanas vaicājumus.

    9                                        

    Vārdus treknrakstā var izmantot kā Jūsu bloga LSI atslēgvārdus.

    • Optimizējiet Jūsu virsrakstu augstākam VKS.

    Jo augstāks ir jūsu lapas VKS, jo spēcīgāks ir Google sūtītais ziņojums, ka šī lapa ir noderīga lietotājiem, kuri meklē konkrētu atslēgvārdu. Un tādējādi tas galu galā parādīsies uz augstākām pozīcijām Google.

    Ko var darīt ar savu nosaukuma tagu, lai palielinātu VKS? Apskatīsim:

    1. Iekļaut nosaukumā skaitļus. Skaitļi piesaista uzmanību labāk nekā vārdi. Faktiski lapas, kuru nosaukumā ir skaitļi, saņem par 36% vairāk klikšķu nekā lapas bez cipariem.

    10

    Taču tā nav vienīga priekšrocība:

    • Dīvaini, bet mūsu smadzenes, spriežot pēc Content Marketing Institute datiem, mēdz “ticēt” nepāra skaitļiem vairāk nekā pāra cipariem
    • Papildus iepriekšējam punktam: Šķiet, ka 7 ir labākais skaitlis, ko varat iekļaut savā virsrakstā. Content Marketing Institute atkal norādīja, ka virsraksti ar nepāra skaitli 7 tika uzklikšķināti par 20% biežāk (tagad Jūs saprotat, kāpēc es izveidoju precīzi ar precīzi 7 padomiem 😊).
    1. Izmantojiet iekavas un iekavas. Tie var palielināt jūsu VKS vidēji par 38%, ja tie tiek iekļauti virsrakstā. Tātad, nevilcinieties tos izmantot sava virsraksta beigās (tieši tāpat kā es).
    • Izmantot izejošās saites. Nodrošiniet savus lasītājus ar saitēm, no kurām saņēmāt informāciju savam rakstam. Pētījums rāda, ka izejošās saites uz autoritatīviem domēniem ietekmē jūsu meklētājprogrammu pozīcijas.
    • Izmantojiet iekšējās saites. Vienmēr mēģiniet izveidot saiti uz vecākām lapām savā tīmekļa vietnē, kurām vēlaties nodrošināt augstākās pozīcijas. Tomēr nemēģiniet iekļaut pēc iespējas vairāk iekšējo saišu. Vislabākais veids ir atsaukties uz 2-5 lapām savā tīmekļa vietnē.

    #6. Izmantojiet sociālos tīklus.

     

    Jūsu tīmekļa vietnes reklamēšanai izmantojamo sociālo mediju izvēle ir atkarīga no Jūsu nozares.

    Iedomāsimies, ka Jūsu tīmekļa vietne ir pilna ar dažādiem attēliem, piemēram, Jūsu tīmekļa vietne ir saistīta ar ēdienu gatavošanu. Tad būtu saprātīgi to popularizēt ar Instagram vai Pinterest, kas ir sociālie tīkli, kur cilvēki dalās ar fotogrāfijām.

    Ja Jūsu bizness ir saistīts ar tehniskām lietām, tad Twitter un Facebook būs piemērotāki.

    #7. Saišu masas veidošana.

    Saišu masas veidošana uz Jūsu vietni ir izšķirošs, bet, iespējams, viskaitinošākais process, ko varat iedomāties SEO ziņā. Tomēr tas joprojām ir vajadzīgs.

    Šajā brīdī es mudinu Jūs noskatīties slavenā Braiena Dīna video, kurā viņš paskaidro, kā Jūs varat izveidot saites 2019. gadā.

    https://www.youtube.com/watch?v=t_838Dk966Y

    Daži papildu rīki, kuri var Jums palīdzēt (daudzi no tiem var būt izmantoti tikai, ja rakstāt angliski)

    1. https://www.pexels.com/ - šeit var atrast lielu skaitu bezmaksas augstas kvalitātes fotoattēlu, ko iekļaut savā tīmekļa vietnē.
    1. https://questiondb.io/ - šeit var atrast idejas savam nākamajam blogam, ievadot kādu tēmu. Pēc tam Jums tiks sniegti dažādi jautājumi par šo tēmu.
    1. https://mixkit.co/ - liela bezmaksas HD video kolekcija.
    1. https://coschedule.com/headline-analizators - analizējiet sava bloga virsrakstu, balstoties uz dažādiem faktoriem.
    1. https://buffer.com/ - ļauj ieplānot postus Facebook, Twitter, Instagram u.c. ($15 - $199 mēnesī).
    1. https://www.canva.com/ - daudz atvieglo vizuālā satura radīšanas procesu. Nav jābūt profesionālim, lai radītu satriecošus attēlus ($12.95 mēnesī).
    1. https://followerwonk.com/ - ļauj ātri un ērti atrast Twitter izmantotājus, balstoties uz Jūsu tēmu ($29 - $79 mēnesī).

    http://www.hemingwayapp.com/ - rīks, kas varētu palīdzēt jums labāk rakstīt. Tas parāda, vai jūsu tekstā ir grūti lasāmi teikumi vai ir stila kļūdas.

    Uncategorised

    Mūsu vērtējums: 100% - 50 votes

    100%