+371 29564547 Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.

    Blog

    Pinterest ir lietotne, kurā ir iespējams  iedvesmoties, atklāt jaunas lietas un sekot līdzi sev interesantām tēmām.

    Vairāk kā 300 miljoni cilvēku izmanto Pinterest un dalās ar attēliem, infografikām un dažāda veida saturu, kas galvenokārt ir vizuāls.

    Kā radies lietotnes nosaukums?

    Tā veidotāji ir digitalizējuši tipisko korķa sienu, kurā Jūs varat ‘’pakārt’’ fotoattēlus. Tāpēc tā galvenā iezīme: multivides satura kopīgošana Instagram stilā. Citiem vārdiem sakot, tā nosaukumu veido “Pin” (piespraust) un “Interest” (interesants).

    Vai zinājāt, ka vietni YouTube izmanto vairāk nekā 1,5 miljardi cilvēku?

    Ja vēlaties uzzināt, kā izmantot lielisko video mārketinga spēku, šis raksts ir domāts Jums.

    1. solis. Plānojiet savu video

    Kāpēc Jūs veidojat šo videoklipu?

    Jūsu video saturs parasti ietilpst vienā no šīm trim kategorijām:

    • Izglītošana: Jūs vēlaties iemācīt dažādas prasmes vai sniegt idejas
    • Iesaistīšanās: vēlaties izveidot kaut ko tādu, kas izsauc skatītāju emocionālu reakciju (piemēram, patīk, komentāri vai kopīgošana)
    • Izpratne: Jūs vēlaties piesaistīt cilvēku uzmanību

    Jums ir sava biznesa lapa, bet nezināt kā sasniegt savu mērķauditoriju?

    Visu lielumu un dažādu nozaru uzņēmumi izmanto lead reklāmas, lai atrastu jaunus klientus, kurus, iespējams, interesē viņu produkti vai pakalpojumi.

    Lead reklāmas ļauj apkopot informāciju no potenciālajiem klientiem. Apkopotā informācija ietver vārdus, e-pasta adreses, tālruņu numurus un daudz ko citu. Turklāt Jūs varat uzdot cilvēkiem pielāgotus jautājumus, kas Jums interesē.

    lead app

    Google reklāmas (Google Ads) un Facebook reklāmas (Facebook Ads) ir divas maksā par klikšķi (PPC vai pay-per-click) reklāmas platformas. Google Ads parādījās 2000. gadā, 7 gadus pirms Facebook Ads ieviešanas. Pēdējos gados abas platformas ir kļuvušas ārkārtīgi populāras, un tām ir izdevies iekarot lielu tirgus daļu digitālo reklāmu nozarē. Īstenībā tik lielu, ka tagad daudzās infografikās, kurās parādīta dažādu uzņēmumu izdevumu īpatsvars par digitālo reklāmu, abas šīs platformas kopā tiek sauktas par duopolu.

    Kaut arī Google Ads un Facebook Ads ir bijušas aktīvas daudzus gadus, cilvēki joprojām turpina uzdot tos pašus jautājumus: “Kura labāka? Kura platforma sniegs labākus ienākumus no ieguldījuma manam biznesam?” Tālāk rakstā atbildēsim uz šiem jautājumiem!

    Šis posts ir balstīts uz zināmā SEO eksperta Braiena Dina iespaidīga pētījuma, kur viņš analizēja, kas tieši ietekmē lapu vidējo klikšķu skaitu un, lai to noteiktu, tika analizētas vairāk nekā 800 000 lapu un 5 000 000 Google vaicājumu.

    Tika analizēts, kā tādi faktori kā virsraksta garums (Meta Title), emocionalitāte un apraksts (Meta Description) ietekmē organisko vidējo klikšķu skaitu (VKS).

    Apskatīsim rezultātus, pie kuriem nonāca Braiens un viņa komanda.

    Mums, par laimi, tirgū ir pieejami lieliski sociālo mediju rīki, kas palīdzēs Jums gūt panākumus un saglabāt produktivitāti. Tie padara procesu vieglāku, organizētāku, mazāk stresa un tāpēc efektīvāku.

    Šī ziņa ir vērsta uz labākajiem sociālo mediju pārvaldības rīkiem, kas ietver šos trīs galvenos elementus:

    Iesaistīšanās - viens informācijas panelis, kurā varat pārraudzīt visus savus sociālā tīkla ziņojumus un sazināties ar savu auditoriju;

    Plānošana - varat veidot savu saturu un pārvaldīt to;

    Pārskati - publicēto saturu analizēt un veikt secinājumus.

    LinkedIn ir biznesa platforma, kas ir īpaši paredzēts karjeras un biznesa profesionāļiem, lai izveidotu savstarpēju kontaktu. Vairāk nekā 65 miljoni profesionāļu izmanto LinkedIn, lai pilnveidotu savu karjeru un uzņēmējdarbību. Atšķirībā no citiem sociālajiem tīkliem, kuros Jūs varētu kļūt “draugi” ar ikvienu un visiem, LinkedIn mērķis ir stratēģisko attiecību veidošana.

    Šajā rakstā:

    1. Personīgo profilu izveide
    2. Biznesa profilu izveide
    3. Secinājumi

    Personīgo profilu izveide

    “Google My Business” ir ērti lietojams bezmaksas rīks, kas ļauj Jums pārvaldīt, kā Jūsu bizness parādās Google meklēšanā. Tas ietver uzņēmuma nosaukumu, atrašanās vietu un darba laika pievienošanu; klientu atsauksmes; fotoattēlus; klientiem arī ir iespēja uzdot jautājumus un Jums uz tiem atbildēt.

    Uzņēmumi, kas pievieno fotoattēlus, saņem par 42% vairāk pieprasījumu par braukšanas norādījumiem pakalpojumā Google Maps un par 35% vairāk klikšķu uz viņu vietnēm, nekā uzņēmumi, kuri to nedara.

    Jūs smagi strādājat, lai attīstītu savu uzņēmumu Internetā. Jūs rakstāt savu produktu aprakstus, optimizējat savus attēlus un uzlabojat lielāko daļu citu efektīvu meklētājprogrammu optimizācijas) (SEO) elementu.

    Tomēr, ja jūs esat kā daudzi biznesa īpašnieki, viens SEO aspekts varētu sagādāt jums nepatikšanas: Meta Descriptions (metaapraksts).

    Kas ir Meta Description?

    Meta Description ir metatags, kas darbojas kā 155 –160 rakstzīmju kopsavilkums, kas apraksta Web lapas saturu.

    Mēs vēlamies, kaut mēs varētu Jums pateikt labākos laikus un dienas ierakstu publicēšanai, bet patiesībā tas viss ir atkarīgs no Jūsu auditorijas!

    Šajā rakstā:

    1. Padomi
    2. Facebook analītika
    3. Instagram analītika

    Padomi

    Lūk, daži vispārīgi padomi, kas jāievēro attiecībā uz labāko laiku, kas nepieciešams, lai publicētu ierakstus:

    • Uzziniet savas auditorijas laika joslu: ja esat vietējais uzņēmums, visticamāk, zināsiet savas auditorijas laika joslu atkarībā no Jūsu atrašanās vietas.
    • Izprotiet savas auditorijas grafiku: ja auditorija vēl ir skolā vai strādā standarta 9am-5pm darba dienā, varat publicet ierkstu ap pusdienlaiku (11am – 1pm) vai 5pm – 7pm, kad lielākā daļa cilvēku dodas prom no darba un brauc ar sabiedrisko transportu.
    • Darba dienas salīdzinājumā ar nedēļas nogalēm: pētījumi liecina, ka iesaiste darba dienās ir nedaudz augstāka- pēcpusdienas ir optimālais laiks, lai plānotu ziņas, tādējādi maksimāli palielinot iesaistīšanos un sasniedzamību.

    1. Nav sociālo mediju mārketinga stratēģija

    Uzņēmumi bez sociālo mediju mārketinga stratēģijas nekad nevar sniegt efektīvu vēstījumu savai auditorijai. Lai veiksmīgi īstenotu  sociālo mediju mārketinga plānu, stratēģijai jābūt izplānotai.

    Akli postojot, Jūsu zīmolu neviens nemanīs. Nosakiet skaidru sociālo mediju stratēģiju, lai sniegtu saistošu saturu.

    1. Vienlaikus izveidoti vairāki sociālo mediju platformas

    Daudzi uzņēmumi veido kontus vairākos sociālo mediju platformās uzreiz, neskatoties uz to, ka nespēj piedāvāt kvalitatīvu saturu, lai piesaistītu savus sekotājus.

    Vienu brīdi tiek izmantots Facebook, Twitter, Instagram un Pinterest; nākamajā brīdī profilu aktivitāte apstājusies.

    Tas ir pilnīgs video mārketinga ceļvedis 2019. gadā.

    Šajā padziļinātajā rakstā Jūs uzzināsiet:

    1. Kā izveidot lielisku video saturu
    1. Kā reklamēt savus videoklipus
    1. Kā izmantot videoklipus, lai palielinātu reklāmguvumus...
    1. Un daudz vairāk.

    Tātad, ja esat gatavs sākt vai uzzināt kā veidot labākus video, šis raksts ir domāts Jums.

    Ienirsim tieši iekšā.

    Instagram postu veidi

    • Instagram plūsmas saturs (Instagram Feed)

    Augšupielādējiet fotoattēlu /video vai uzņemiet jaunu, un fotoattēls/video tiks parādīts Jūsu Instagram konta profilā un Jūsu sekotāju plūsmā.

    Foto un video varat rediģēt ar dažādiem filtriem, atzīmēt draugus un pievienot atrašanās vietu.

    • Tiešsaites video (Instagram Live)

    Tiešraides stāsti un notikumi palīdz uzlabot mijiedarbību ar sekotājiem, kad tieši sazināties ar viņiem un dalīties ar to, kas notiek šobrīd. Beidzot pāraidi, varat saglabāt tiešraidi uz 24h. Tiešraides laikā skatītāji ar Jums var mijiedarboties, izmantojot komentārus. Bet, ja nevēlaties saņemt komentārus, dodieties uz iestatījumiem un izslēdziet tos.

    Vārds ‘’influencers’’  ir aizgūts no angļu valodas. Tulkojot uz latviešu valodu vārdu ‘’influence’’  tulkojums ir ietekme. Šajā rakstā lasi:

    1. Kas ir influencers?
    2. Influenceru mārketinga priekšrocības
    3. 4 soļi, lai izveidotu influenceru mārketinga stratēģiju

    Kas ir influencers?

    Gluži vienkārši, influencers ir kāds, kurš var ietekmēt citus. Pareizais ietekmētājs var sasniegt Jūsu mērķauditoriju, radīt uzticību un veicināt iesaistīšanos. 

    Pirms desmit gadiem influenceru mārketingā pārsvarā bija tikai slavenības. Tagad ietekmētāju skaits ir pieaudzis dažādās nišās.

    Uzņēmuma lapas palīdz citiem lietotājiem uzzināt vairāk par Jūsu biznesu un Jūsu piedāvātajiem pakalpojumiem un precēm.

    Kā izveidot Instagram biznesa profilu

    1. Mobilā lietotnē esošajā profilā pieskarieties ‘’Iestatījumi’’. (Ja jums vēl nav profila, instalējiet savā ierīcē Instagram aplikāciju un izpildiet norādījumus, lai izveidotu personisko profilu).
    2. Izvēlieties ‘’Pārslēgties uz biznesa profilu’’.
    3. Lapā Iestatīt sava uzņēmuma profilu, pārskatiet sava uzņēmuma kontaktinformāciju, veiciet visas izmaiņas un spiežiet ‘’Gatavs’’.

    Lai uzzinātu kā labāk uzrakstīt Instagram profilam BIO (aprakstu) spied šeit.

    Neliels ieskats: Noklikšķinot uz tālruņa numura, cilvēki var Jums piezvanīt uzreiz. Kad noklikšķina uz e-pasta adreses, tiek parādīts formatēts e-pasts.

    TikTok

    1. gadā lietotne TikTok kļuva par vienu no populārākajām lejupielādētajām lietotnēm Apple un Android ierīcēs.

    Šajā bloga rakstā:

    1. Kas ir TikTok?
    2. No kurienes ir cēlies TikTok?
    3. Kā zīmoli var izmantot TikTok?
    4. Kopsavilkums

    Kas ir TikTok?

    TikTok ir ‘’lūpu sinhronizācijas lietotne’’. Galvenais uzdevums ir šāds: uzfilmēt īsu video dažādu tēmu ietvaros, varat-  dejot, dziedāt, veidot izklaidējošu saturu utt.

    Rīki, ko piedavā TikTok: filtri/ efekti, tāpat kā vietnē Snapchat un plaša mūzikas izvēle. Tāpat lietotāji tiek arī aicināti sadarboties ar citiem lietotājiem, izmantojot “atbildes” videoklipus vai izmantojot “duetus”, piedalīties izaicinājumos, veidot reakciju video u.c.

    Statistika rāda, ka vairāk TikTok lietotni izmanto vecumā no 16-24 gadiem, un aktīvākie lietotāji ir Ķīnā, lai gan TikTok lietotne ir pieejama 154 valstīs.

    Instagram BIO (apraksta) izveide

    Runājot par biogrāfiju, Jūs esat ierobežots ar rakstzīmju skaitu. Īsi apkopojiet to, ko Jūs darāt, un kur atrodaties. Varat rediģēt šo sadaļu ikreiz, kad vēlaties.

    1. Pieskarieties profila pogai labajā apakšējā stūrī, lai redzētu savu kontu, pēc tam pieskarieties pogai “Rediģēt profilu”. Šeit jūs aizpildāt profila informāciju.
    2. Ja Jūs nezinat kā pārslēgties no Instagram personīgā profila uz biznesa profilu.

    Instagram bio komponents 2019. gadā:

    • Profila foto:  Pievienotajam fotoattēlam jābūt saistītam ar Jūsu biznesu. Varat pievienot sava uzņēmuma logotipu, vienu no Jūsu populārākajiem produktiem fotoattēlu utt. 
    • Lietotājvārds un vārds: Lietotājvārds (daudzi to arī dēvē par Instagram rokturi) ir redzams tieši profila lapas augšdaļā, un pirms tā ir @ zīme. Ideālā gadījumā kā konta lietotājvārdu vajadzētu izmantot sava uzņēmuma vārdu.

    Turpretī vārds ir redzams pamanāmākā vietā; tas profilā parādās treknrakstā. Ja kā savu lietotājvārdu esat izmantojis sava uzņēmuma vārdu, izvēloties sava konta nosaukumu vai vārdu, varat būt nedaudz radošāks.

    Tā ir pamācība, kas paskaidro kā izveidot saturu, kurš palielinātu Jūsu vietnes apmeklētāju skaitu 2019. gadā.

    Būtībā, ja runājam par vietnes apmeklētāju skaita palielināšanu, mēs runājam par augstāku pozīciju Google meklēšanas sistēmā.

    Nesen veikts pētījums liecina, ka pirmā atrašanās vieta Google meklētājprogrammā nozīmē, ka šīs lapas vidējais klikšķu skaits (VKS) būs aptuveni 30%. Otrajai pozīcijai ir tikai pusi no tās – aptuveni 15%. Un trešo rezultātu apmeklē tikai 1 persona, kas meklē jūsu atslēgvārdu, no 10.

    1

    SEO (Search Engine Optimization) ir meklēšanas rezultātu optimizācija. Sekojoši, tiek veiktas darbības, lai uzlabotu mājas lapas pozīciju meklētājsistēmu (Google, Yandex, Bing, Yahoo) pirmajās lapās. 

    Šajā rakstā:

    1. SEO Dalījums
    2. SEO Veicamie Soļi

    SEO Dalījums

    SEO darbībām ir divi atšķirīgi atzari:

    • Ieskšējā SEO optimizācija (On-Page SEO)- darbības, ko veic Jūsu tīmekļa vietnē (vietnes ielādes ātrums, vietnes saturs u.c.)
    • Ārējā SEO optimizācija (Off-Page SEO)- darbības, kas tiek veiktas ārpus Jūsu tīmekļa vietnes (sociālie tīkli, blogi u.c.)

    Pirms sākt darbu ar SEO ir nepieciešama semantiska kodola izveide jeb shēmas sagatavošana.

    Mūsdienās viss griežas ap internetu tā ir informācijas glabātuve, ar kuru palīdzību var rast atbildi Jūsu jautājumam. 

    Šajā rakstā:

    1. Fakti Par Sociālajiem Tīkliem;
    2. Sociālo Tīklu Stratēģijas Veidošana;
    3. Sociālo Tīklu Padomi.

    Fakti Par Sociālajiem Tīkliem

    Lielākā sabiedrības daļa pazīst sociālos tīklus, tie ir spēcīgi rīki, kā veidot komunikāciju un ieinteresēt esošos un potenciālos klientus. 

    Bet vai Jūs zināt, kāda platforma ir atbilstoša Jūsu biznesam?

    Lai uzzinātu vairāk par populārākajām sociālo tīklu platformām, apkopojām faktus. 

    1 lapa no 2