Loading...

+371 29564547 Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.

    Blog

    Jūs smagi strādājat, lai attīstītu savu uzņēmumu Internetā. Jūs rakstāt savu produktu aprakstus, optimizējat savus attēlus un uzlabojat lielāko daļu citu efektīvu meklētājprogrammu optimizācijas) (SEO) elementu.

    Tomēr, ja jūs esat kā daudzi biznesa īpašnieki, viens SEO aspekts varētu sagādāt jums nepatikšanas: Meta Descriptions (metaapraksts).

    Kas ir Meta Description?

    Meta Description ir metatags, kas darbojas kā 155 –160 rakstzīmju kopsavilkums, kas apraksta Web lapas saturu.

    Planojiet rakstu izveloties temu1. solis. Plānojiet rakstu izvēloties tēmu, veidojat struktūru, veicat izpēti un pārbaudat faktus.

    Pirms sākt rakstīt, jāpadomā, kas interesē Jums un, kas Jūsu mērķauditoriju. 

    Tad varat pierakstīt galvenos plāna punktus, lai tiem secīgi sekotu līdzi.

    Dažādu rakstu pētīšana, nav aizliegta, jo nevienmēr mēs visu zinam. Bet paļaujoties uz citu personu informāciju, izvēlieties autoritatīvus avotus.

    Svarīgi ir pārbaudīt faktus- viss, kas nepieciešams, lai pārbaudītu Jūsu uzticamību, ir viena acīmredzama kļūda. Ikviens pieļauj kļūdas, taču ir svarīgi izvairīties no šādām nepilnībām.

    Instagram postu veidi

    • Instagram plūsmas saturs (Instagram Feed)

    Augšupielādējiet fotoattēlu /video vai uzņemiet jaunu, un fotoattēls/video tiks parādīts Jūsu Instagram konta profilā un Jūsu sekotāju plūsmā.

    Foto un video varat rediģēt ar dažādiem filtriem, atzīmēt draugus un pievienot atrašanās vietu.

    • Tiešsaites video (Instagram Live)

    Tiešraides stāsti un notikumi palīdz uzlabot mijiedarbību ar sekotājiem, kad tieši sazināties ar viņiem un dalīties ar to, kas notiek šobrīd. Beidzot pāraidi, varat saglabāt tiešraidi uz 24h. Tiešraides laikā skatītāji ar Jums var mijiedarboties, izmantojot komentārus. Bet, ja nevēlaties saņemt komentārus, dodieties uz iestatījumiem un izslēdziet tos.

    Kādi soļi jāievēro, lai ar SEO būtu augstākajās pozīcijās

    SEO (Search Engine Optimization) ir meklēšanas rezultātu optimizācija. Sekojoši, tiek veiktas darbības, lai uzlabotu mājas lapas pozīciju meklētājsistēmu pirmajās lapās. Pastāv vairākas meklētājsistēmas- Yahoo, Bing, Google, Yandex, bet popularākā ir Google.

    SEO ir vairākas priekšrocības:

    • pieaug mājaslapu apmeklētāju skaits;
    • paaugstinās zīmola atpazīstamība;
    • pieaug preces/ pakalpojumu pārdošanas apjoms.

    atslegvardi video beat it marketing

    Uzņēmuma lapas palīdz citiem lietotājiem uzzināt vairāk par Jūsu biznesu un Jūsu piedāvātajiem pakalpojumiem un precēm.

    Kā izveidot Instagram biznesa profilu

    1. Mobilā lietotnē esošajā profilā pieskarieties ‘’Iestatījumi’’. (Ja jums vēl nav profila, instalējiet savā ierīcē Instagram aplikāciju un izpildiet norādījumus, lai izveidotu personisko profilu).
    2. Izvēlieties ‘’Pārslēgties uz biznesa profilu’’.
    3. Lapā Iestatīt sava uzņēmuma profilu, pārskatiet sava uzņēmuma kontaktinformāciju, veiciet visas izmaiņas un spiežiet ‘’Gatavs’’.

    Lai uzzinātu kā labāk uzrakstīt Instagram profilam BIO (aprakstu) spied šeit.

    Neliels ieskats: Noklikšķinot uz tālruņa numura, cilvēki var Jums piezvanīt uzreiz. Kad noklikšķina uz e-pasta adreses, tiek parādīts formatēts e-pasts.

    Sociālo tīklu platforma, kas ir  atbilstoša Jūsu biznesam?

    Mūsdienās viss griežas ap internetu un tas ir kļuvis mums par neatņemamu dzīves sastāvdaļu. Tā ir informācijas glabātuve, ar kuru palīdzību var rast atbildi Jūsu jautājumam. Lielākā sabiedrības daļa pazīst sociālos tīklus, kā Facebook, Instagram, YouTube, Twitter u.c. Šīs un citas sociālo tīklu platformas ir spēcīgi rīki, kā veidot komunikāciju un ieinteresēt esošos un potenciālos klientus. Bet vai Jūs zināt, kāda platforma ir atbilstoša Jūsu biznesam?

    Lai uzzinātu vairāk par populārākajām sociālo tīklu platformām, apkopojām faktus. Facebook ir viens no plašāk izmantotākajām platformām. Esošie 2019.gada dati rāda, ka Facebook:

    • kopējais mēnešu lietotāju skaits ir 2.23 miljardi;
    • sievietes (53%) ir vairāk, nekā vīriešu (47%);
    • viena apmeklējuma vidējais laiks ir 35 min.

    Instagram BIO (apraksta) izveide

    Runājot par biogrāfiju, Jūs esat ierobežots ar rakstzīmju skaitu. Īsi apkopojiet to, ko Jūs darāt, un kur atrodaties. Varat rediģēt šo sadaļu ikreiz, kad vēlaties.

    1. Pieskarieties profila pogai labajā apakšējā stūrī, lai redzētu savu kontu, pēc tam pieskarieties pogai “Rediģēt profilu”. Šeit jūs aizpildāt profila informāciju.
    2. Ja Jūs nezinat kā pārslēgties no Instagram personīgā profila uz biznesa profilu.

    Instagram bio komponents 2019. gadā:

    • Profila foto:  Pievienotajam fotoattēlam jābūt saistītam ar Jūsu biznesu. Varat pievienot sava uzņēmuma logotipu, vienu no Jūsu populārākajiem produktiem fotoattēlu utt. 
    • Lietotājvārds un vārds: Lietotājvārds (daudzi to arī dēvē par Instagram rokturi) ir redzams tieši profila lapas augšdaļā, un pirms tā ir @ zīme. Ideālā gadījumā kā konta lietotājvārdu vajadzētu izmantot sava uzņēmuma vārdu.

    Turpretī vārds ir redzams pamanāmākā vietā; tas profilā parādās treknrakstā. Ja kā savu lietotājvārdu esat izmantojis sava uzņēmuma vārdu, izvēloties sava konta nosaukumu vai vārdu, varat būt nedaudz radošāks.

    Kas ir HTTP statusa kodi?

    HTTP statusa kods ir servera atbilde uz pārlūkprogrammas pieprasījumu. Apmeklējot vietni, pārlūkprogramma nosūta pieprasījumu vietnes serverim, un serveris atbild uz pārlūkprogrammas pieprasījumu ar trīsciparu kodu — HTTP statusa kodu.

    Statusa kodu izprašana ir būtiska SEO sastāvdaļa. Katrs statusa kods sākas ar skaitli 1-5, tam seko dažādu numuru kombinācija. Skaitlis, ar kuru sākas statusa kods, norāda lietotājam, vai viss ir labi, vai ir kļūda un kas to izraisa.

    SEO (Search Engine Optimization) ir meklēšanas rezultātu optimizācija. Sekojoši, tiek veiktas darbības, lai uzlabotu mājas lapas pozīciju meklētājsistēmu (Google, Yandex, Bing, Yahoo) pirmajās lapās. 

    Šajā rakstā:

    1. SEO Dalījums
    2. SEO Veicamie Soļi

    SEO Dalījums

    SEO darbībām ir divi atšķirīgi atzari:

    • Ieskšējā SEO optimizācija (On-Page SEO)- darbības, ko veic Jūsu tīmekļa vietnē (vietnes ielādes ātrums, vietnes saturs u.c.)
    • Ārējā SEO optimizācija (Off-Page SEO)- darbības, kas tiek veiktas ārpus Jūsu tīmekļa vietnes (sociālie tīkli, blogi u.c.)

    Pirms sākt darbu ar SEO ir nepieciešama semantiska kodola izveide jeb shēmas sagatavošana.

    Daudzi uzņēmumu īpašnieki uzskata, ka sociālo mediju mārketings un SEO ir divas dažādas lietas. Faktiski abas šīs platformas strādā, lai sasniegtu līdzīgus uzņēmējdarbības mērķus. Profesionāls SEO speciālists labi apzinās abas stratēģijas.
    Sociālie tīkli un meklētājprogrammas ir savstarpēji saistītas. Tiklīdz jūsu ziņa tiek “ielaikota” vietnē Facebook, Google to paziņo un paaugstina Jūsu reitingu, pamatojoties uz šiem sociālajiem signāliem. Tāpat meklētājprogrammas nodrošina tiešsaistes sociālajos tīklos uz  Jūsu produktiem vai pakalpojumu lapām.
    Jums, protams, vispirms jāpārliecinās, ka jūsu vietnei ir moderns dizains un tas ir ērts Jūsu lietotājiem (mērķis, ko palīdzēs sasniegt mūsu tīmekļa dizaina komanda).
    Tālāk vēlamies pievērst Jūsu uzmanību dažiem svarīgiem aspektiem SEO izmantošanā sociālajos tīklos.

    Mūsdienās viss griežas ap internetu tā ir informācijas glabātuve, ar kuru palīdzību var rast atbildi Jūsu jautājumam. 

    Šajā rakstā:

    1. Fakti Par Sociālajiem Tīkliem;
    2. Sociālo Tīklu Stratēģijas Veidošana;
    3. Sociālo Tīklu Padomi.

    Fakti Par Sociālajiem Tīkliem

    Lielākā sabiedrības daļa pazīst sociālos tīklus, tie ir spēcīgi rīki, kā veidot komunikāciju un ieinteresēt esošos un potenciālos klientus. 

    Bet vai Jūs zināt, kāda platforma ir atbilstoša Jūsu biznesam?

    Lai uzzinātu vairāk par populārākajām sociālo tīklu platformām, apkopojām faktus. 

    2018. gada laikā SEO pasaulē notikušas daudzas izmaiņas, vienlaikus pamatprincips - veidiojot tīmekļa vietni, nodrošināt labu SEO - paliek kā nemainīgs priekšnoteikums. Kas ir svarīgākie aspekti, kas web dizaineriem jāņem vērā 2019. gadā?

    1) Spēcīgs, stabils  pamats Monty Python un Svētā Grāla fani labi zina, kas notiek, mēģinot uzbūvēts pils cietoksni purvā. Tas pats attiecas uz vietnes izveidi. Pirms domājat par kaut ko citu, pārliecinieties, vai pamati ir stabili. Ar to saprotam ātru un uzticamu serveri ar labu atbalstu un uzticamu arhitektūru. Ir plašs serveru piedāvājums, par atšķirīgām cenām, bet tas, kas jums nepieciešams, ir kvalitāte. Veltiet pietiekami daudz laika, lai izpētītu visas iespējas un nebūvējiet savu pili purvā tiki tāpēc,  lai gada laikā ietaupītu dažus eiro.

    Redakcionālās saites (Editorial backlinks)

    Labākie SEO saišu veidi izriet no redakcionālajām piezīmēm. Redakcionāla piezīme ir tad, kad cita tīmekļa vietne atsaucas un izveido saites uz Jūsu tīmekļa vietni kvalitatīvā saturā. Redakcionālo atpakaļsaiti var iekļaut kā:

    • Citēt kādu no Jūsu uzņēmuma vai kaut ko no Jūsu satura kā informācijas avotu;
    • Atsaukšanās uz Jūsu tīmekļa vietni kā uz papildu informācijas resursu;
    • Ar Jūsu tīmekļa vietni saistītas personas intervēšana.